Хіт популярного українського етно-гурту "ДахаБраха" став саундтреком рекламного ролика нового бренду Девіда Бекхема "House 99".

За словами менеджера групи Ірини Горбань, автори реклами хотіли для ролика саме трек "Шо з-під дуба", передає - Karabas Live.

"Вони відразу надіслали чорновий монтаж з цією музикою. Наскільки я розумію, у творців ролика були і інші варіанти, але замовник вибрав і наполягав саме на нашій пісні", - розповіла учасниця гурут.

Раніше ця ж пісня "ДахаБраха" стала саундтреком американського серіалу "Фарго".

Популярні новини зараз
Виплатять 500, 800 або 1300 грн: хто з пенсіонерів отримає додаткові гроші Українці платитимуть за газ за новими правилами: що зміниться і коли Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році Школярів відучують від "совкового виховання": що намагаються "зламати" вчителі
Показати ще

Новий бренд футболіста House 99 спеціалізується на засобах по догляду за шкірою і волоссям для чоловіків.

Нагадаємо, гурт "ДахаБраха" став одним із найкращих виконавців у 2017 році за версією Президента України. Петро Порошенко додав гурт з піснею "Монах".

Дивіться новий рекламний ролик Бехкема з українським саундтреком

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", етно-гурт "ДахаБраха"мав хорошу публіку у Росії свого часу ому знову заговорив про співпрацю з російськими колегами.