Компанія Google виключила кремлівський телеканал Russia Today зі списку преміум-відео в YouTube. Цей контент продають рекламодавцям, що в підсумку позначиться на доходах пропагандистів.

Про це повідомляє Bloomberg, посилаючись на заяву прес-секретаря компанії Google. Приводом для такого рішення стало розслідування, яке ведуть американські правоохоронці. Воно пов'язане з фактами використання російськими агентами цифрових платформ для впливу на президентські вибори в США.

Представники компанії Google вже давали свідчення комітетам Сенату і Палати представників. Відповідну інформацію слідству представили також Facebook та Twitter.

Останнім часом YouTube опинився в центрі уваги правоохоронців. Наразі Конгрес вивчає роль Russia Today та інших мереж, роботу яких спецслужби США пов'язують з впливом російського уряду.

Канал Russia Today в YouTube вважається одним з найпопулярніших. На нього підписані понад два мільйони користувачів. Канал також входить до списку найпопулярніших серед маркетологів, який називається Google Preferred.

Популярні новини зараз

Головне за 3 грудня: перемога "Шахтаря", фатальний поворот "голодної туси", фінал "Холостячки" і мінімалка в 6700 гривень

Злата Огнєвіч попід ручку з Григорієм Решетником втекла від фіналістів "Холостячки": "Найжаданіша мить"

Фіналіст шоу "Холостячка" Олексій Тригубенко забув Ксенію Мішину заради нової маленької: "Коли вона приїхала..."

В Італії загинула матуся двох дітей з України: знайшли неживою на підлозі і підозрюють її колишнього

Показати ще

Колишня ведуча RT виступила в конгресі США проти російської "пропаганди"

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, Кремль активізував пропаганду в країнах Європи. Стрімкий її ріст виявили в Фінляндії.