Рятувальники продовжують шукати тіла пасажирів, загиблий в Раменському районі Підмосков'я під час аварії літака Ан-148 "Саратовских авіаліній".



Як повідомляє "Радіо Свобода", пілот цієї компанії, який неодноразово літав тим же маршрутом і з загиблим капітаном повітряного судна Валерієм Губановим, вважає, що це ніяка не помилка пілота: це теракт. Загиблий льотчик в цілому налітав 5 000 кілометрів, а його напарник, Сергій Гамбарян, 812 годин.



"Я багато разів літав за цим маршрутом, в ньому немає нічого особливого, немає нічого складного. Зовсім нещодавно я був другим пілотом у Валерія Губанова, теж на цьому маршруті. Валерій - досвідчений і обережний капітан повітряного судна, я б навіть сказав скрупульозний... Валерій, як і інші льотчики, які працюють на Ан-148, перейшов до нас з авіакомпанії "Росія", коли там відмовилися від літаків "Ан". Перші два літаки звідти з'явилися у нас восени 2016 року, потім ми й інші забрали - машини з технічної точки зору відмінні, екіпажі підготовлені, потім практично всі льотчики теж до нас перейшли. А до "Росії" Валерій літав в авіакомпанії "Політ" при воронезькому авіазагоні, словом, знає цей літак як свої п'ять пальців. А ще раніше - на вантажних літаках, декілька років тому він перевчився на Ан -148. У нас в авіакомпанії три ескадрильї: одна літає на Embraer, друга на Ан-148, третя на Як-42, в кожній ескадрильї є по жінці-пілоту. Літаємо практично скрізь, від Калінінграда до Владивостока", - розповідає пілот, який попросив не називати його імені.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Показати ще


Проходила інформація про те, що Губанов відмовився від обробки літака антиобледенілою рідиною, таке можливо? Раніше пілотів в різних авіакомпаніях змушували таким чином економити гроші компаній. У вас теж так?

"Я спеціально подивився план цього останнього польоту. Вони тільки прилетіли в Москву, стоянка була дуже короткою, літак просто не встиг би охолонути, і Валерій дійсно міг відмовитися від обробки його антиобледенілою рідиною. Знаєте, як ми перевіряємо, потрібно обробляти чи ні? Беремо драбину, ліземо на крило, торкаємося до нього. Якщо немає льоду, то і обробляти нема чого. Ми теж з Валерою так робили. І справа тут зовсім не в економії - після катастрофи під Тюменню через необрабку антиобледенілою рідиною ніхто на цьому не економить, божевільних немає (літак ATR-72-200 авіакомпанії "Ютейр", що виконував рейс Тюмень - Сургут, впав 2 квітня 2012 року на зльоті. Загинула 31 людина, 12 отримали поранення. - ред). Якщо Валера дійсно відмовився, значить, в цьому просто не було потреби, літак ще не охолов".



Коли журналісти запитали, якої версії дотримується він сам, пілот "Саратовських авіаліній" відповів:

"Це теракт, на мою думку. І це не тільки моя версія, але і багатьох пілотів нашої авіакомпанії, з якими я поговорив. Ні від помилки пілотування, ні від необрабки рідиною (якщо так і було) літак б не розвалився в повітрі, а його уламки не розкидало б в радіусі одного кілометра. Розумієте, Ан-148 йшов на висоті 1800-2000 метрів, в цей час горить табличка "пристебніть ремені", пристебнуті і сидять в кріслах не тільки пасажири, а й бортпровідники, і екіпаж. Вимикається вона тільки на так званому сотому ешелоні, на висоті 3050 метрів, але літак її навіть не встиг набрати. Також ми знаємо, що уламки розкидало на кілометр, тіла неможливо буде впізнати без генетичних експертиз, про що сказав міністр транспорту Максим Соколов. Про що це говорить? Якби літак розвалився від удару об землю, то тіла і уламки лежали б поруч, компактно, в таких випадках багатьох загиблих знаходять у їхніх кріслах. А тут по частинах всіх збирають... Це означає, що на борту був потужний вибух, інакше б їх так не рознесло".



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що серед офіційних версій теракт поки що не розглядається взагалі.