Компанія Nestle вирішила допомогти повсюдному поширенню продукції Starbucks і виділила величезну суму для нього можливість продавати популярну кавову продукцію за межами їхніх закладів. Тобто відтепер з'явиться можливість для покупців купувати напої Starbucks в звичайних магазинах.

У понеділок, 7 травня, стало відомо про плани швейцарської компанії Nestle заплатити американському Starbucks 7,15 млрд доларів готівкою за надання їм права продавати кавові товари Starbucks в супермаркетах, ресторанах та інших місцях громадського харчування в різних куточках світу.

Так, Nestle планує вже наступного року використовувати бренд Starbucks у магазинах. Так, від цієї мережі з'являться продукти швидкого приготування Seattlès Best Coffee, Starbucks Via і Torrefazione Italia від Nestle.

Експерти впевнені, що компанія Nestle зробила стратегічно правильний крок, адже Starbucks має армію прихильників по всьому світу. Для останнього угода також є вигідною, адже кавовий гігант зможе використовувати 7,15 млрд доларів для прискорення викупу своїх акцій.

"Ціна за таку операцію може здатися високою, однак інвестиції Nestle можуть окупитися протягом трьох-чотирьох років. Компанія почне завойовувати американський ринок, який до цього вважався її слабким місцем", - пояснює аналітик банку Vontobel Жан-Філіп Берцчи.

Компанія Nestle в рік має обсяг продажів близько 2 млрд доларів. Це складає приблизно 9% загальних доходів компанії Starbucks. Крім того, за угодою, більше 500 співробітників кавового конгломерату перейдуть працювати в Nestle для забезпечення ефективності існуючого бізнесу і його розширення.

Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" в Українському Домі в Давосі мер Києва Віталій Кличко офіційно заявив, що американська мережа кав'ярень Starbucks ізучает питання про вихід на ринок України.

Крім того, Кличко пообіцяв, що зробить все можливе для заходу Starbucks в Україну.

Варто зазначити, що ця мережа кав'ярень один з найбільш очікуваних брендів на ринку України поряд з такими світовими гігантами як IKEA і H&M.