Тривалість життя меншою мірою залежить від генетики, і більшою — від способу життя.

До такого висновку прийшли дослідники з біотехнологічної компанії Calico Life Sciences пiсля масштабного аналізу родоводів понад 400 мільйонів чоловік, повідомляє Genetics.

Їх оцінка впливу спадковості на тривалість життя людини підтвердила попередні дослідження — від 15 до 30 %.

Нова наукова робота проаналізувала дані американців європейського походження, кожен з яких складався у відносинах за типом батько-дитина, брати-сестри, подружжя. Потім команда дослiдникiв змогла оцінити вплив генеалогічного древа, вивчивши схожість між близькими та далекими родичами.

За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати

Використовуючи підхід, який поєднує математичне та статистичне моделювання, команда вчених зосередилися на родичах, які народилися в кінці XIX — на початку XX століть. Але слід зазначити, що тривалість життя подружжя, як правило, збігалася.

Можливо, справа в тому, що у чоловіка і дружини , як правило, однаковий спосіб життя і дієта. Але найцікавіше почалося, коли автори порівняли тривалість життя різних типів родичів: від рідних, двоюрідних до зведених.

Оказалось, що у зведених братів і сестер, які не були один одному навіть віддаленими родичами, тривалість життя виявилася практично схожою.

Медики вважають, що вагому роль тут скоріше всього грають соціоекономічні фактори ніж генетика. Наприклад, багаті люди зазвичай вступають у шлюбні відносини з іншими забезпеченими людьми. Їх спосіб життя, харчування і звички багато в чому схожі, тому, якщо не враховувати захворювання або форс-мажорні обставини, тривалість життя так само передбачувано схожа.

Нагадаємо, шоколад чай і кава в поєднанні з добавками цинку продовжують життя.

Як повідомляв портал "Знай.uа" медики виявили закономірність між віддаленою роботою та розвитком безсоння.

Також "Знай.uа" писав, що британські дослідники виявили гени і молекулярні шляхи, які "старять" клітини.