Короткозорість або міопія у дітей – величезна проблема в наші дні. Зараз вже можна зустріти навіть дошкільнят в окулярах – зір починає падати у дітей з ніжного віку. Причин тому багато – спадковість, нестача поживних речовин в організмі, а тепер ще і повальне захоплення дітей різними гаджетами. Пара діоптрій в дитинстві – вже серйозна проблема, адже якщо динаміка триватиме, то до досягнення зрілого віку показники зору можуть досягти катастрофічних результатів, якщо не зупинити процес.

За прогнозами фахівців, до 2050 року короткозорість вразить близько 5 мільярдів чоловік. У Китаї погано бачать вже 90% молодих людей. Вчені розповіли, як уникнути короткозорості у дітей та дорослих і зберегти зір здоровим і гострим.

Вчені розповіли, що є багато факторів, які можуть вплинути на генетичну схильність до короткозорості. За даними офтальмологів, можна зберегти зір дитини, навіть якщо в обох батьків є з цим проблеми. Несподівано важливу роль в цьому зіграли звичайні прогулянки на свіжому повітрі. Багато людей, відмахуючись, недооцінюють їх, оскільки ця порада виглядає надто вже хрестоматійною – на рівні підручника біології для п'ятого класу. І тим не менш, звичка гуляти істотно знижує ризик падіння гостроти зору.

Вчені рекомендують частіше гуляти, щоб очі могли дивитися вдалину і фокусувати погляд на об'єктах на відстані. Можливість розвитку короткозорості у дитини особливо реальна в сучасних умовах, коли діти величезну кількість часу проводять в компанії з комп'ютером або іншими гаджетами. Як правило це пов'язано з перебуванням в приміщеннях, де штучне освітлення і мерехтіння екрану прискорюють осьової зростання кришталика, який провокує розвиток короткозорості.

Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини

Як раніше повідомляв Знай.uа, винайдені роботи, які допоможуть врятувати людей від сліпоти. Німецькі вчені створили крихітних роботів, які допоможуть у лікуванні сліпоти.

Пристрої під назвою "мікропропеллери" в 200 разів менше товщини людського волоса і використовують спіральні хвости, щоб пересуватися в очному яблуці, повідомляє журнал Science Advances.

Також ми писали, що вчені незабаром будуть лікувати сліпоту експериментальними методами. Генна терапія допоможе в лікуванні рідкісного захворювання, що приводить до сліпоти у чоловіків.

Перші позитивні результати по зціленню хороідермії опубліковані в журналі Nature Medicine.

Крім того, пропонуємо вашій увазі матеріал, присвячений впливу гаджетів на дитячий зір і на здоров'я в цілому – результати досліджень приголомшили навіть вчених.