Вчені зробили прорив у боротьбі зі смертельними інфекційніми захворюваннями.

Експерти з Університету Гонконгу виявили "сильнодіючу" хімічну речовину, що уповільнює поширення цілого ряду небезпечних вірусів: атипову пневмонію, вірус Зіка і пташиний грип, повідомляє Nature Communications.

Як пояснили вчені, з'єднання під назвою AM580 викрадає ліпіди з клітини, які необхідні вірусу, щоб вижити.

Дослідники сподіваються, що їх відкриття послужить до створення нових антивірусних препаратів широкого спектру дії, які можна використовувати одночасно проти декількох патогенних мікроорганізмів.

Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Тому вчені шукають сполуки, які переривають процес розмноження вірусів з використанням життєво важливих жирних кислот в клітинах господаря.

В рамках дворічного дослідження мікробіологи протестували речовину AM580 на мишах.

Вчені виявили, що AM580 перешкоджав реплікації численних штамів грипу: H1N1, H5N1 і H7N9, а також атипової пневмонії.

Речовина також зупинила розмноження вірусу Зіка і ентеровірусу 71, провокуючого захворювання кистей рук, стопи і порожнини рота.

Наступний крок — тестування AM580 на більш широкому спектрі тварин, зокрема свинях і приматах. Потім плануються клінічні випробування, які можуть триватиме близько восьми років.

Похідний препарат AM580 вже використовується в Японії для лікування раку.

На жаль у препарату є яскраво виражені недоліки. Як і хіміотерапія, котра використовується для боротьби з раком, противірусний препарат AM580, ушкоджує клітини людини, щоб знищити вірус.

Нагадаємо, американські вчені розробили новий метод боротьби з метициллинрезистентными золотистими стафілококами.

Як повідомляв портал "Знай.uа" вчені створили нову єдину вакцину від сибірської виразки і легеневої чуми.

Також "Знай.uа" писав, що в ірландських грунтах знайшли невідомий раніше штам бактерій, який ефективний проти чотирьох з шести головних супербактерій, стійких до антибіотиків.