Дослідники з Університету Граца (Австралія) вивчили групу флавоноїдів - молекул, що грають важливу роль в метаболізмі рослин. В результаті чого вдалося з'ясувати, що один з них має омолоджуючу дію. Передає Хвиля.

Досліди підтвердили ефект для черв'яків, комах і гризунів.

З'єднання, відкрите біологами з Австрії, знайдено у листі японської рослини ашитаба, вона ж дудний кейський (Angelica keiskei koidzumi). Ашитаба належить до сімейства моркви, і її використовують у традиційній медицині. Однак її благотворний вплив на живі організми досі не було науково доведено.

Відомо, що більшість препаратів проти старіння впливають на процес аутофагії, завдяки якому пошкоджені компоненти клітин поглинаються, поступаючись місцем молодим і здоровим. Порушення в аутофагії призводять до дегенеративним захворюванням.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає

Навіть невеликі дози екстракту ашитаби збільшили середню тривалість життя черв'яків-нематодозів і плодових мушок-дрозофіл на 20%.

Фахівці випробували молекули диметаксихалькона (DMC) на дріжджах, хробаків і дрозофілах і підтвердили її потенціал для поліпшення автофагии. Потім вони звернулися до штучних клітин людини і мишей.

З'ясувалося, що DMC захищає клітини серця після тривалої ішемії міокарда — зниження припливу крові до серця — яка веде до відмирання тканин. Захисний ефект пов'язаний із стимуляцією аутофагії і систематичного зміни метаболізму.

Але не поспішайте шукати ашитабу в магазинах і щодня вживати,поки що, це всього лише багатообіцяюче попереднє дослідження.

Хоч науковці бачать в молекулі DMC великий потенціал, але наполягають на необхідності безлічі додаткових досліджень.

У тому ж напрямку рухаються і американські вчені, які виявили в овочах і фруктах речовину фізетин, яка також відноситься до групи флавоноїдів. Введення цієї речовини продовжило життя піддослідним мишам.

До речі, японці вже не одне покоління вживають ашитабу. Результат на лице – нація нестаріючих довгожителів. Вживається переважно у вигляді трав'яного відвару або чаю.

Нагадаємо, японська рослина ашитаба може послужити основою для створення засобу від старіння. Самураї застосовували його для загоєння ран і профілактики інфекцій. У перекладі з японської назва рослини означає "завтрашній листок", тому що якщо зрізати лист ашитаби, він продовжує рости ще близько доби.

Як повідомляв портал "Знай.uа", дівчина відкрила секрет вічної молодості. Але її рецепт не кожному прийдеться до смаку.

Також "Знай.uа" писав, вчені розповіли, як продовжити молодість і чим насичувати свій організм, щоб він відновлювався швидше. За прикладом неперевершеною Софі Лорен, дослідники радять споживати продукти, які містять цінний для організму компонент.