Симптоми похмільного синдрому такі, як головні болі, нудота і пригніченість, зазвичай проходять на наступний день.

Однак ваш мозок продовжує страждати від перепитого ще протягом шести тижнів, пише Daily Mail.

До такого висновку прийшли дослідники з Іспанського інституту неврології і Центрального інституту психічного здоров'я в Німеччині після того, як просканували мозок 90 алкоголіків.

Порівняння сканування мозку алкоголіків і непитущих

Дослідники з'ясували, що біла речовина (компонент центральної нервової системи хребетних тварин і людини), продовжує змінюватися навіть через місяць стримування.

Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Серед добровольців були пацієнти, які потрапили в лікарню через проблеми з алкоголем. Їх результати сканування порівнювали з 36 чоловіками, у яких не було алкогольної залежності.

І хоча вчені раніше знали, що вживання алкоголю змінює те, як нерви спілкуються в мозку, іспанські експерти встановили, що ці зміни тривають навіть після припинення вживання алкоголю.

Таким чином зловживання спиртними напоями може призвести до ушкодження деяких частин мозку, контролюючих думки і рухи.

Сканування показало, що навіть після двотижневої тверезості електрична активність мозку п'яниць була значно нижче, ніж у непитущих. Зміни спостерігалися в мозку питущих навіть спусть шість тижнів стримування.

Дослідники стверджують, що їхні висновки йдуть врозріз із загальноприйнятою ідеєю про те, що шкода від алкоголю припиняється по закінченні вживання алкоголю.

Двома найбільш постраждалими областями, як показали знімки, були гіпокамп і префронтальна кора головного мозку.

Спогади, емоції, прийняття рішень і поведінку контролюються цими частинами органу, що дозволяє припустити, що ці характеристики можуть бути особливо змінені.

"Ми виявили, що за два і шість тижнів утримання мікроструктурні зміни прогресують", — пишуть вчені в своїй доповіді.

Як вважають дослідники, їх результати кидають виклик традиційній ідеї, що мікроструктурні зміни починають повертатися до [нормальному] стану відразу після припинення вживання алкоголю.

Нагадаємо, надмірне вживання алкоголю впливає на будову ДНК і посилює залежність до спиртних напоїв.

Як повідомляв портал "Знай.uа", медики виявили білковий механізм, який допоможе пояснити природу алкоголізму.

Також "Знай.uа" писав чи корисний алкоголь в малих дозах.