Уляна Супрун вказала лікарям алгоритм дій при зверненні пацієнтів із підозрою на
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКолишня керівниця МОЗ у своєму Facebook наголосила, що через те, що симптоми ГРВІ та коронавірусу схожі, пацієнтам із підозрою на захворювання не рекомендують іти просто до амбулаторії чи поліклініки. У цьому разі слід в першу чергу зателефонувати своєму сімейному лікареві.
Супрун наголосила — важливо, щоб не виникало проблем додзвонитися — адже від цього залежить подальший маршрут пацієнта. Також вона дала низку рекомендацій для поліпшення роботи амбулаторій та поліклінік:
- Амбулаторія чи поліклініка повинна мати мобільний контактний номер, який працюватиме 24/7. Потрібно визначити порядок кількох медпрацівників (медсестер або медбратів), які будуть відповідати на дзвінки пацієнтів.
- Цей номер повинен бути доступними для всіх пацієнтів, тому краще розмістити його на сайті та сторінці в соціальній мережі медустанови, а також надати департаменту охорони здоров'я, щоб вони продублювали і здійснили окрему розсилку серед своїх пацієнтів.
- Якщо у пацієнтів немає декларації з лікарем, їм у будь-якому випадку треба надати телефону консультацію, а при необхідності — взяти в медустанові.
- Важливо, щоб медпрацівник, який відповідає на телефонні дзвінки або кожен сімейний лікар, якому дзвонить пацієнт, мав чіткий алгоритм дій у разі звернення пацієнта телефоном.
Уляна Супрун зазначає, що управлінці всіх рівнів повинні швидко і радикально реагувати на будь-які випадки відмови громадянам допомоги. Також вона рекомендує медичним працівникам уважно стежити за повідомленнями Національної служби здоров'я України.
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав,