Найуспішніший відеоблогер в історії YouTube PewDiePie "попався" на антисемітських жартах.

Як повідомляє BBC, ПюДіПай за останні кілька місяців різко змінив спрямованість своїх жартів в сторону расизму та антисемітизму, через що компанія "Дісней" вирішила розірвати контракт з популярним відеоблогером. "Дісней" через компанію-підрядника купує рекламу на акаунтах найпопулярніших відеоблогер і відтепер ПюДіПай не входить в їх число.

Читайте також: Українки двічі "образили" російського блогера

Сам блогер, якого насправді звати Фелікс Чельберг, прокоментував ситуацію наступним чином:

"Так, визнаю, деякі жарти дійсно можна було б назвати образливими. З іншого боку, я ніколи не відчував ненависті до людей, про яких говорив. Я просто хотів показати, що за п'ять мільйонів доларів можна змусити майже будь-яку людину говорити що завгодно, в тому числі, і в ЗМІ ".

Популярні новини зараз
Черги на АЗС і порожні баки: водіїв готують до дефіциту пального - які причини Податкова взялася за власників житла: змусять пояснювати кожну копійку Стаж до 2000 року з'їдає вашу пенсію: про що варто знати, щоб зберегти виплати Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
Показати ще

Знай.ua нагадує, що PewDiePie є власником найпопулярнішого аккаунта на YouTube -на нього підписані понад 52 млн осіб, а загальна кількість переглядів його відео перевалила за 14 млрд.