Hilton Worldwide виводить на ринок новий готельний бренд Tru by Hilton, який буде працювати в середньоціновому сегменті (відповідає рівню "три зірки") в США і Канаді, повідомила компанія. Перший готель може відкритися наприкінці 2016 року в США.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКомпанія вже підписала 102 угоди з власниками готелів на управління об'єктами, ще 30 проектів в Атланті, Далласі, Чикаго, Денвері та ін. - у стадії підписання, сказано в повідомленні Hilton.
Нова мережа розрахована на молодих і технічно підкованих мандрівників, середня вартість номера в Tru by Hilton буде менше 100 доларів за ніч, повідомив агентству Bloomberg представник компанії. При такій ціні більшість готелів під новим брендом буде не у великих і дорогих мегаполісах, як Нью-Йорк або Сан-Франциско, а в невеликих містах поблизу автомагістралей або курортів, заявив Bloomberg Філ Корделл з Hilton.
Читайте також: Аналітики назвали міста, в яких неможливо купити житло
За словами головного виконавчого директора Hilton Worldwide Крістофера Нассетта, нова мережа може стати найбільшою в портфелі Hilton за кількістю номерів. Зараз найбільша - мережа Hampton (2100 готелів на 200 000 номерів). Але Hampton - бренд більш високої цінової категорії, вартість номерів у ньому на 20-30% вище, ніж буде в Tru, говорить топ-менеджер.
У перспективі Tru by Hilton може вийти і за межі США і Канади, повідомляє Bloomberg.