Лідер окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що керівництво кримськотатарського каналу АТР саме "затягує отримання ліцензії" на мовлення для того, щоб спровокувати конфлікт.

Про це він заявив під час прес-конференції у вівторок в ході телемосту "Москва-Сімферополь".

"Має місце умисне створення прецеденту, щоб "Роскомнадзор" не міг видати документи. Помилки робляться спеціально, з тим, щоб роздмухати конфлікт навколо цього телеканалу", - заявив самопроголошений лідер.

Аксьонов повідомляє, що ситуація стосовно ліцензуванням телеканалу обговорювалася з заступником генерального директора АТР Лілею Буджуровою, а вже на вівторок запланована зустріч у Москві з власником телеканалу Ленуром Іслямовим.

Він заявив про безпереспективність кримським засобам масової інформації діяти з точки зору захисту інтересів України на території Криму. Також додає,що ця ситуація не потрібна і шкідливо для населення півострову.

Популярні новини зараз

Яке свято 15 листопада: чого не можна робити в цей день

Тіна Кароль ледь не загинула за кордоном: "Чимдуж тікала"

Повне відео постільної сцени з голою дружиною Харламова Асмус злили в мережу: "Скільки заплатили?"

Потужний землетрус накриє Україну: які області під загрозою

Показати ще

"Критика влади приймається від будь-яких ЗМІ... Але збурювати населення тим, що Крим коли-небудь повернеться в Україну, чого не бажає більшість населення, абсолютно нерозумно і в умах людей викликає сум'яття", - поскаржився Аксьонов.

До складу медіа-холдингу ATR входять канал з аналогічною ж назвою, дитячий телеканал Lale, єдина в світі кримськотатарська FM-радіостанція "Мейдан", російськомовна радіостанція "Лідер" та інформпортал "15 минут".

Всі вони змушені були "перереєструватися" згідно із законами окупаційної влади. Зроблено це для того, щоб продовжити свою роботу на півострові. Медіа-холдинг ще у жовтні 2014 року подав документи в Роскомнагляд для отримання ліцензій, але й досі не отримав їх.