У Казахстані на виклик клієнта відомий оператор таксі Uber прислав автомобіль, в салоні якого були встановлені дерев'яні табуретки.

Про це повідомила мешканка Алма-ати Дарина Кетч в Facebook. Вона розповіла, що автомобіль приїхав на виклик досить оперативно - через кілька хвилин. Але зручності в салоні її шокували.

"Це просто дико. Як пристібатися, наприклад. А водій пожартував, що для нас він може ще й стіл поставити. Взагалі у Uber ж є стандарти і певні вимоги до автомобілів, але тут незрозуміло, це ще й небезпечно. Я поспішала, тому і не стала перезамовляти, писати відгук ", - розповіла клієнтка таксі.

У компанії Uber вже відреагували на інцидент і назвали подібний випадок кричущим. Відносно водія таксі, за словами представника адміністрації, "вжили заходів щодо водія".

[[{"fid":"169233","view_mode":"default","fields":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":"701","width":"526","class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Популярні новини зараз
Стосується всіх споживачів: "Київводоканал" дав час до 30 квітня Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Нагадаємо, портал "Знай.ua" повідомляв, водій сервісу таксі Uber посварився з керівником компанії-оператора Тревісом Каланіком. Зазначення причини конфлікту став низький рівень зарплати для співробітників.