Американська ІТ-корпорація Yahoo відстояла своє право на продаж виробів зі слонової кістки у Японії. Проти компанії підписали петицію більше мільйона захисників навколишнього середовища, і згодом вона розпрощається з продажем чорного товару по усьому світу.

За інформацією The Guardian, Yahoo витримала тиск від азійських активістів та не відмовилась від продажу слонової кістки. Ритейлер тримається за прибуток з 2012 року, але коли за справу взялась некомерційна компанія Avaaz вести бізнес стало вкрай важко

Основним аргументом захисників природи був той факт, що слони стрімко вимирають, а американці за останні два роки продали близько 12 тонн продуктів з костей слонів. Однак корпорація намагається все ж відстояти своє право принаймні для інших країн.

У Yahoo запевняють, що їхній інтернет-аукціон продає лише товари, які випустили до 1989 року. Саме тоді набув чинності закон про заборону на торгівлю товарами зі слонів, а продаж старих товарів не є криміналом. Однак представники Avaaz заявили, що пильно слідкуватимуть за Yahoo та боротимуться за заборону торгівлі слонами по усьому світу.

Читайте також: Водолази прийняли пологи в дельфіна (фото)

Популярні новини зараз
Отримали переказ – чекайте листа від податкової: кого "запросять на побачення" Платити не обов'язково: українцям показали "лазівку" у комунальних нарахуваннях До 12 150 грн щомісяця: українцям виплачуватимуть нову соцдопомогу— хто зможе отримати Обмежено придатних відправляють на передову: хто вирішує долю військовослужбовців
Показати ще

Цікаво, але Yahoo опинялась у центрі скандалу через японський магазин у минулому році. Компанія розміщувала на власній платформі товари з китів та дельфінів. Цей факт обурив декілька сильних держав, але американці і далі розвивають свій бізнес.