Круїзний лайнер Коста Конкордія, який зазнав катастрофи в січні 2012 року, піднятий з дна моря. Корабель, з огляду на його розміри, назвали другим Титаніком. Але, на відміну від Титаніка, в цій корабельній аварії загинуло 32 людини, інших встигли врятувати. Всього на борту судна в момент трагедії знаходилися 4 тис. 200 осіб з 62 країн світу, в тому числі і 45 громадян України. Ніхто з українців не постраждав. Коста Конкордія було найбільшим судном у компанії Costa Crociere, а в 2006 році перебувало на 10-му місці в Toп 10 найбільших круїзних суден в світі.

Після підняття з дна моря судно постало в досить жалюгідному вигляді. Від рубки практично нічого не залишилося. Саме тут екіпаж корабля намагався зупинити лайнер, який вже мчав назустріч рифам на величезній швидкості. Пасажири, які вижили кажуть, що відчували себе як на борту Титаніка. У момент, коли судно зазнало аварії, вони грали в казино. Дивно, але фрески й інтер'єр в головному холі майже не постраждали від води, чого не скажеш про інші частини судна. Удар був страшним, про що свідчать моторошні руйнування в каютах. На багатьох ліжках навіть не встигли поспати люди - таке коротке було життя Коста Конкордії. Всюди, як і раніше, розкидані чиїсь речі і багаж, що перетворилися тепер у сміття.

Читайте також: Пожежа в Індійському храмі забрала понад 100 осіб

Нагадаємо, в п'ятницю, 13 січня 2012 року, судно вийшло з порту Чивітавеккья в Савону, прямуючи за своїм звичайним круїзним маршрутом "7 ночей зимового Середземномор'я". Останній круїз припускав захід у порти кількох італійських міст, а також в Барселону і Марсель. О 22 годині за центральноєвропейским часом, в районі селища Джильо-Порто (Італія), коли більшість пасажирів вечеряли в ресторані, судно наскочило на кам'яний риф, отримало пробоїну і затонуло.

За численними свідченнями, підтвердженими відеозаписами, екіпаж Costa Concordia просто провалив рятувальну операцію. За заявою начальника Управління італійських портів Вітторіо Алессандро, судно відхилилося від курсу і небезпечно наблизилося до берега. Експерти дивуються, яким чином судно, що проходило цим маршрутом по 52 рази на рік (раз на тиждень), могло відхилитися від свого курсу на 3-4 милі, так близько підійти до берега, а, отримавши пробоїну, так швидко перевернутися. Серед наявних припущень - людський фактор і технічний збій або поєднання двох цих причин.