У Британії власники мережі закладів швидкого харчування McDonald's оригінально покепкували над хіпстерськими кав'ярнями.

Відповідний ролик під назвою Leo Burnett розміщений на каналі в YouTube.

На відео представлені головні недоліки на думку співробітників фастфуду у таких кафе, серед них невиправдано високі ціни, незручні столи та сидіння. Крім того, більшості клієнтів доводиться чекати свого замовлення дуже довго. Тому для того, щоб отримати свою каву та десерт доведеться запастися терпінням.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що логотипи відомих брендів змінив відомий дизайнер Марко Шембрі: він вирішив показати, який би вигляд вони мали у тому випадку, якби автори ідеї самі куштували ті продукти, які просувають, або користувалися такими товарами у побуті.

Популярні новини зараз
Мобілізація 2026: хто вручатиме повістки крім ТЦК та як зміниться процес "Ніхто, і звати ніяк", - у ЗМІ розкритикували ведучу Катерину Соляр за "використання образу патріотки для власної монетизації" Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам
Показати ще