У Британії власники мережі закладів швидкого харчування McDonald's оригінально покепкували над хіпстерськими кав'ярнями.

Відповідний ролик під назвою Leo Burnett розміщений на каналі в YouTube.

На відео представлені головні недоліки на думку співробітників фастфуду у таких кафе, серед них невиправдано високі ціни, незручні столи та сидіння. Крім того, більшості клієнтів доводиться чекати свого замовлення дуже довго. Тому для того, щоб отримати свою каву та десерт доведеться запастися терпінням.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що логотипи відомих брендів змінив відомий дизайнер Марко Шембрі: він вирішив показати, який би вигляд вони мали у тому випадку, якби автори ідеї самі куштували ті продукти, які просувають, або користувалися такими товарами у побуті.

Популярні новини зараз
Торкнеться всіх, хто має свою квартиру чи будинок: українців почали викликати до податкової – з чим це пов'язано Комуналка стане безкоштовною: кому з українців спишуть усі нарахування за послуги ЖКГ Штраф за автомобільний відеореєстратор: кому загрожує і що робити Ухилянтів порадували нововведеннями: без візиту до ТЦК і суттєва знижка
Показати ще