"Російська Асоціація компаній інтернет-торгівлі (АКІТ) запропонувала Федеральній митній службі розкривати не менше 5% посилок з-за кордону для перевірки на наявність в них контрафакту з наступним його знищенням", - пише газета "Комерсант".

У АКІТ входять такі рітейлери як Ozon, Lamoda, Media Markt, "Спортмастер", "Ельдорадо", "Юлмарт" і "220 Вольт". Про свої плани звернутися в ФМС з ініціативою про відкриття посилок і обговорити її вже на цьому тижні, газеті повідомив президент асоціації Олексій Федоров.

"Самих покупців карати не варто, так як вони могли не знати який товар купують", - каже Олексій. Запропонована Федоровим схема така: у разі виникнення підозр про достовірність речі проводиться експертиза за участю представника виробника, якщо підозри підтверджуються, покупка конфіскується і знищується, а далі споживач розбирається з магазином, що продав товар.

Читайте також: Фестиваль "Вечори французького кіно – 2016" оголосив програму

Як зазначає видання, частка контрафакту, який прибуає до Росії, останнім часом зростає: за дев'ять місяців 2015 митники виявили 14,2 млн одиниць контрафактної продукції, що майже на 50% більше, ніж в 2013 і 2014 роках.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Іноземні інтернет-майданчики не підтримують ініціативу АКІТ. Так, гендиректор російського сегменту eBay Володимир Долгов запевнив газету, що компанія сама в змозі боротися з контрафактом