Економічну кризу прийнято сприймати, як велике негативне явище для бізнесу, адже падає прибутковість в усіх сферах, скорочується попит на товари і послуги серед споживачів. Однак деякі бізнесмени вважають, що економічні негаразди в державі сприяють розвитку власної справи.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Зазвичай сталі бізнеси важко переорієнтувати під нові умови. Будь-яка власна справа це сталий підхід до клієнтів, вироблена схема та орієнтація на певні прибутки. Мало-який бізнесмен може змінити напрям своєї справи кардинально. А ось почати бізнес з нуля у кризу можна. Якщо його правильно організувати, він приноситиме немалі прибутки", - говорить "Знай" бізнесмен Дмитро Дашкієв. Він розповідає про 3 бізнеси, які варто почати під час економічної нестабільності.
Перепродажі через інтернет
Якщо в умовах фінансової стабільності вигідно починати перепродажі, не маючи товару. Тобто бути посередником між покупцем і постачальником, то під час кризи — навпаки — бажано мати запаси необхідних товарів. По-перше, у кризу чітко сформульовані потреби споживачів — це необхідні товари, що коштують дешевше середньої ціни по ринку. По-друге, якщо закупити їх наперед, то на 70% можна бути впевненим, що їх можна буде продати на 20-40% дорожче. Адже у економічну кризу зазвичай інфляція становить 27-30%, відповідно на стільки ж дорожчають всі товари.
Читайте також Як навчити дітей не бути марнотратами – вісім корисних порад
Поставки товарів із-за кордону дрібними партіями і продаж дрiбним магазинам
Такий бізнес з'явився в Україні вперше у 1990-х роках. Люди возили із Польщі солодощі, каву, одяг, косметику. Оскільки партії товарів були невеликими, мито за них не сплачували. Зараз за такою схемою вигідно постачати товари із Італії, Китаю і Туреччини. Зазвичай підприємці замовляють доставку товарів так-званим "човникам", що їздять мікроавтобусами до країн західної Європи.
Надання потрібних послуг на 20-30% дешевше
У 2000-х роках українці звикли до капіталістичного укладу життя, комфорту пов'язаного із цим — хороших перукарень, станцій технічного огляду, манікюрних салонів тощо. Але під час першої кризи, коли гривня знецінилася на третину, підприємці стали надавати послуги дешевше. Жертвували комфортом для клієнта і різноманітністю послуг. Стали відкривати експерес-СТО, експрес-манікюр, а з 2012 року й бюджетні перукарні. Зараз вигідно відкривати магазини секонд-хенду та кіоски з продажу побутових товарів.