Компанія Tens почала збирати гроші, щоб порадувати світ незвичайними очками: в новій колекції покупцям представлять аксесуари з фільтрами як в соціальній мережі Instagram.

"Протягом багатьох десятиліть, звичайні сонцезахисні окуляри позбавили світ природного світла Сонця, замінивши його яскраві і красиві промені холодним і млявим відтінком", - йдеться на офіційному сайті проекту.

Як розповіли самі представники стартапу, ідея створення "інстаграмних" окулярів прийшла в голову під час подорожі Шотландією. Також повідомляється, що їх виготовленням зайнялися професійні фотографи.

У компанії пояснили, що режисери та фотографи звикли використовувати теплі відтінки у своїх роботах, щоб якісно відображати бачення цього світу. Автори проекту вирішили, що людям необхідно не тільки думати про те, як вони виглядають в цих окулярах, але і самим по-іншому поглянути на навколишній світ.

Раніше портал "Знай.ua" писав про те, що мережу поглинув новий тренд: блискучі сідниці.