Аварії військового літака Ту-154 біля узбережжя Сочі пов'язано з перевантаженням.

Про це повідомляють кремлівські ЗМІ з посиланням на фахівців, що брали участь в розслідуванні катастрофи.

Допустима вага для зльоту є 98 тонн. За версією експертів, у день аварії на борту було на 12 тонн більше – 110 т. Екіпаж про відповідне перевантаження не попередили.

Фахівці використовували для розрахунку маси дані параметричного самописця, який підняли з дна за час рятувальної експедиції.

"24 грудня при зльоті з підмосковного аеродрому Чкаловський, звідки Ту-1542Б-2 почав свій маршрут, злітна вага літака разом з заправленими в нього 24 т палива склав 99,6 т. Це перевищувало нормативів, але відхилення у 1,6 т було несуттєвим. При такій вазі літак зазвичай злітає без особливих проблем", – пишуть ЗМІ.

Популярні новини зараз
Пенсіонери мають довести, що ще живі: у ПФУ дали час до кінця грудні, інакше залишать без грошей Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути Стосується всіх одержувачів пенсій: українцям дали 30 днів на явку до ПФУ В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

В Адлері літак максимально дозаправили, через що в його баках стало 35,6 т палива. Саме це, на думку експертів, і стало вирішальним моментом у катастрофі. Наступного дня лайнер злетів, після чого почалися проблеми.

"Відрив літака від злітно-посадкової смуги Адлера стався лише на 37-й секунді після початку розбігу, на швидкості 320 км/год, кут тангажа при цьому становив від 4 до 6 градусів", – написали у російському виданні.

Відповідні дані, за версією фахівців, свідчать про те, що швидкопідйомність становила 10 м/с, що на 3-5 м/с менше покладеного. Командир задер ніс, в результаті чого тангаж склав 10-12 градусів. Експерти відзначили, що закрилки прибрали на дуже низькій швидкості.


Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", літак розбився 25 грудня. В авіакатастрофі загинули 92 людини. На його борту знаходився "Ансамбль пісні і танцю ім. Александрова".