У Єкатеринбурзі припинено роботу уральської редакції пропагандистського каналу LifeNews, що входить до холдингу News Media Арама Габрелянова.

Про це у своєму Facebook повідомив журналіст LifeNews Анатолій Бородкін.

"Усім спасибі! Сьогодні уральська редакція LifeNews, яка цього року відзначила 17-річчя, у повному складі пішла у відставку. Ще раз спасибі!" - написав Бородкін.

Причин масового звільнення він не назвав, але згадав, що колектив пішов слідом за головним редактором Ганною Салимською, яка подала у відставку раніше. Вона займала цю посаду останні 13 років.

Екс-редактор Салимська заявила, що для подібного кроку були вагомі причини, назвати які вона відмовилася.

Популярні новини зараз

Андре Тан зізнався, що зміг знайти в українках, як справжній чоловік: "Токсичні і нікому не потрібні..."

21-річну породіллю акушери облили крижаною водою і побили: "За вами ніхто мити підлогу не буде..."

70-річний тато не ховає двомісячну дитину вже тиждень: хоче "поселити" в могилу до бабусі

Ті самі кадри з Тіною Кароль, коли зірка вийшла на сцену після новини про загибель коханого: "Це не кінець..."

Показати ще

Читайте також: На Харківщині припинили трансляцію заборонених російських телепрограм

У творчому складі редакції працювали четверо журналістів і телеоператор. Хто їх замінить - поки не відомо. Редакція LifeNews в Єкатеринбурзі працювала на весь Уральський федеральний округ.

Нагадуємо, що в січня 2015 року два журналістки телеканалу LifeNews були примусово повернуті на територію Росії через контрольно-пропускний пункт "Сеньківка" в Чернігівській області.