«Станції-примари» - назва, яку придумали діггери - фанати забратися глибше і знайти підземне укриття посекретніше. В якості таких місць відмінно підходили занедбані або недобудовані станції метрополітену - а такі були практично в кожному великому мегаполісі світу. Переважна більшість станцій-привидів з'явилося під час Другої світової війни: якісь були використані в якості бомбосховища, інші ж були просто зруйновані.

І ось, фотограф-екстремал вирішив відправитися в подорож в пошуках занедбаних станцій метро.

Нордбанхоф

Берлін, Німеччина

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

У німецькому є спеціальне слово, що позначає станцію-привид: Geisterbahnhöfe. Його ввели в ужиток під час поділу міста на дві частини: стіна відділяла Східний Берлін від Західного, а поїзди метро, ​​що йшли під землею, просто не зупинялися на східних станціях. Люди могли з вікон спостерігати, як приходять в запустіння ці приміщення, колишні ключовими хабами столиці. Коли впала Берлінська стіна, багато хто з станцій повернули до життя: Нордбанхоф знову відкрили у вересні 1990 року.

Сіті Холл

Нью-Йорк, США

City Hall Station вважається 12-ої найкрасивішою станцією метро в світі. Вона функціонувала з 1904 року по 1945, в якому закрилася назавжди. Архітектори не передбачили можливість апгрейда станції: нові, більш довгі склади просто не можуть тут зупинятися. Проте Сіті Холл досі відкрита для екскурсій.

Круа-Руж

Париж, Франція

Після початку Другої світової війни паризький метрополітен став працювати тільки в центральному окрузі. У 1945 році майже всі занедбані станції був знову введені в експлуатацію або об'єднані з іншими платформами. Єдиним винятком залишилася Croix-Rouge, куди зараз, за ​​чутками, водять екскурсії місцеві діггери.

Рейс Стріт

Цинциннаті, США

У цьому місті вся система метро - примарні станції. На початку 20-го століття автомобілі і кінні екіпажі заполонили місто. Мерія вирішила перевести частину трафіку під землю. На жаль, обвал фондового ринку в 1929 році поставив на цих планах хрест: тунелі були занедбані - судячи з усього, назавжди.

Раніше портал "Знай.ua" писав про те, що археологи знайшли останки стародавніх атлантів.