Китайські вчені поділилися шокуючим відкриттям унаслідок проведених досліджень на гризунах, яке має усі шанси стати новою точкою відліку еволюції.

про це повідомляють ЗМІ із посиланням на наукове видання Cell Stem Cell, на сторінках якого були опубліковані результати дослідів.

Ученим вперше за історію науки вдалося отримали живих мишенят від двох самок без участі самця. Вони домоглися цього, взявши яйце від однієї миші і гаплоїдну ембріональну стовбурову клітину від іншої, а також застосувавши редагування генів.

З 1 квітня почнете отримувати від 3 520 до 8 тисяч гривень: чиї виплати стали більшими Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати

Вчені ставили за мету з'ясувати, як порушити правила репродукції - щоб ссавці могли відтворювати потомство за участю особин однієї статі.
У результаті експерименту дві миші народили 29 живих мишенят (всього було 210 ембріонів), які не отримали відхилень, дожили до дорослого віку і теж мали потомство - в цілому 22 мишеняти.

Примітно те, що аналогічний експеримент з парою батьків поки не став успішним: діти від пар з двома самцями гинули незабаром після народження. Окрім цього, експерименти з батьками було здійснювати набагато складніше.

вчений

На думку дослідників, їх робота показала: ймовірно, одностатеві пари в майбутньому зможуть мати дітей. Хоча це поки не доведено і викликає багато сумнівів серед інших вчених.

Нагадаємо, після десятків років досліджень вчені з Атлантичного університету Флориди виявили, що нестача серотоніну призводить до розвитку аутизму, а також запропонували можливий спосіб зцілення цього розладу.

Команда дослідників виявила, що новий препарат позитивно впливає на поведінкові "порушення" у мишей і припускають, що він може зробити те ж саме для людей, пише Daily Mail.

Причини розвитку аутизму до кінця не відомі, але експерти підозрюють, що справа в генетичному факторі і частково в навколишньому середовищі.

Як повідомляв раніше Знай.ua, вчені відкрили нову молекулу, яка дозволить вилікувати серцеву недостатність.

Фахівці з Техаського Університету Південно-західного району Далласа нарекли виявлений ними мiкропептид "карликовою відкритою рамкою зчитування" (DWORF), пише The Medical News Today.

Також Знай.ua писав про те, що експерименти на мишах показали, що самки, які харчувалися жирною їжею до, під час і після вагітності, передавали метаболічні проблеми і викликають звикання тенденції через свій родовід.