Вчені відкрили нову молекулу, яка дозволить вилікувати серцеву недостатність.

Фахівці з Техаського Університету Південно-західного району Далласа нарекли виявлений ними мiкропептид "карликовою відкритою рамкою зчитування" (DWORF), пише The Medical News Today.

У рамках дослідження молекула продемонструвала високий потенціал, зокрема збільшила активність SERCA і поліпшила скоротливу здатність міокарда при сердеч недостатності.

SERCA — інша молекула, роль якої полягає в транспортуванні іонів кальцію, що забезпечують розслаблення серцевого м'яза.

"Більше не платимо...": українці повелися на жорсткий обман щодо доставки газу Українці почнуть отримувати сонячні панелі: кому пощастить не боятися відключень Daewoo Lanos "Next-Gen": нова версія народного автомобіля закохує в себе з першого погляду Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками

Експерименти проводилися на мишах, у яких генетично сформували високі рівні DWORF або більш високі рівні фосфоламбана (PLN), або завищений рівень обох елементів.

Порівнюючи генетично модифікованих гризунів з нормальними, вчені помітили, що у мишей з більш високими рівнями DWORF спостерігається покращений біохімічний цикл кальцію.

У той же час миші, сконструйовані з метою вивільнення більш високих рівнів PLN, мали більш низький рівень циклічності кальцію порівняно з контрольною групою. Нарешті, у мишей з високими рівнями обох молекул DWORF запобігав вплив PLN, який може призвести до серцевої недостатності.

Дослідники також відзначили, що миші з високими рівнями DWORF не показують деяких звичайних фізіологічних ознак кардіоміопатії: збільшені серцеві камери, витончення стінок камери і більш високий об'єм клітин серцевого м'яза.

Крім того, миші з високими рівнями DWORF не розвивали накопичення рубцевої тканини в серці, що є ще однією характерною ознакою кардіоміопатії.

До цього дослідники зосереджували увагу на розробці методів лікування, спрямованих на молекулу, відому як SERCA.

Слід зазначити, що серце ефективно качає кров через вени, почасти через циркуляції кальцію з організму. З віком цикл порушується і впливає на розвиток серцевої недостатності.

Нагадаємо, вживання харчових волокон дозволяє зменшити ймовірність розвитку запальних процесів в організмі.

Як повідомляв портал "Знай.uа", дослідники вважають, що невеликий перекус перед сном ніяк не відбитися на здоров'я, а часом навіть досить корисний.

Також "Знай.uа" писав, від депресії страждає понад 350 мільйонів людей всіх віків, і дві третини з них — жінки.