Астрономи відстежили радіосигнал з космосу, який постійно повторюється. Загадковий радіосигнал отримали за допомогою інтерферометричного радіотелескопу в Радіоастрономічної обсерваторії в Британській Колумбії.

Такий сигнал - це швидкий радіосплеск, якого назвали FRB 180814.J0422 + 73. Він є коротким і потужним сплеском радіоенергії, яке надходить із дуже далеких галактик. Вченим поки не вдалося дослідити, звідки конкретно він надходить до Землі.

Останній радіосигнал, який зафіксували науковці, був особливим. Він повторювався з певними часовими проміжками, ніби його хтось штучно посилає.

Команда Радіоастрономічної обсерваторії виявила перший такий сигнал FRB 14 серпня 2016 року. Після цього вченим вдалося зафіксувати його ще чотири рази в наступні два місяці. Усі вони надходили з одного і того ж місця космосу. І тільки під час третього сплеску, 17 вересня, вчені зрозуміли, що є чітка закономірність повторення цього радіосигналу.

Орендарі можуть привласнити житло? Що треба знати У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати

Астрономам вдалося відстежити його. Вони визначили, що він надходить з надзвичайного магнітного середовища, області FRB 121102, яка знаходиться навколо чорної діри. Розрахунки показали, що повторюваний сигнал розташований в 1,6 мільярда світлових років від Землі.

Команда науковців також побачила дивну схожість між двома повторюваними сплесками. Більшість FRB - просто різкий гудок, схожий на одну ноту, зіграну на трубі. Але деякі складалися з окремих сплесків, які розрізнялися в частоті, немов сумне "уа-уа-уа" на тромбоні.

Раніше астрономи зафіксували близько 60 радіосигналів з космосу, проте досі жоден із них не повторювався.

Нагадаємо, що космічному апарату TESS вдалося відкрити нову екзопланетуHD21749b, розташовану в сузір'ї Сітки в системі великого червоного карлика. Як повідомляють астрономи, екзопланета робить повний оборот навколо своєї зірки за 36 днів.

Як повідомляв портал "Знай.uа", NASA зробило приголомшливі знімки України з космосу: краса перехоплює дух.

Раніше "Знай.ua" писав, що астрономи вперше виявили ознаки життя на далекій планеті.