В Україні набирає обертів новий вид послуг – одяг напрокат. Якщо раніше це були вечірні або весільні сукні, які орендують вже давно, то зараз мова йде про повсякденні речі. Про це передає Хвиля.

Відзначимо, що в європейських країнах та Америці така практика існує вже давно. Про те на скільки популярний прокат серед українців розповіла власниця костюмерній Ксенія Малюкова. Жінка працює в основному з прокатом розкішних суконь, вишуканих капелюшків і елегантних смокінгів.

Так за словами Малюкової, коштує таке задоволення від 700 гривень на добу. Серед клієнтів Ксенії є актори і телеведучі, але й звичайних українців з кожним днем стає більше.

А ось, приміром, Карина Ходос тільки відкриває перший в Україні сервіс оренди повсякденного одягу. Таку ідею до нас підприємниця привезла з-за кордону, де подібні прокати шалено популярні.

Популярні новини зараз
Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

"Таким чином люди економлять гроші, а не купують непотрібні речі", – каже Карина.

За словами Хадос, взяти в оренду смокінг, вечірнє плаття або маскарадний костюм клієнти мали можливість завжди. А ось прокати якісних дизайнерських речей, які можна носити в будні, знайти не так-то просто.

"Не будемо чекати спеціального свята – ми просто будемо давати людям в оренду речі, в яких можна піти… Так хоч у похід! Завдяки соцмережам, ми запустимо пункти прийому і подивимося, яким чином це працює та чи це цікаво нашим людям", – ділиться планами підприємниця.

Багато українських стилістів вже визнають: повсякденні речі напрокат будуть популярними.

"Якщо ці речі будуть актуальні, їх будуть брати напрокат. Треба тестувати ринок, людям розповідати про такі сервіси", – зазначає стиліст Ганна Толмачова.

Ганна запевняє, що мода в оренду вигідна не тільки через економію. Це і додатковий стимул перебрати шафи і позбавиться від зайвого.

"Це щоб не роздувати гардероби, щоб гардероб був максимально раціональним. Я виступаю за розумне споживання", – каже Ганна.

В Америці і Великобританії такий сервіс уже на хвилі популярності. Після прокату одяг здають в хімчистку, а потім знову здають в оренду.

Нагадаємо, популярний шведський рітейлер H&M збирається міняти концепцію роботи своїх магазинів. Відтепер всіма улюблений бренд більше не буде орієнтований на масові продажі.

Як повідомляв портал "Знай.uа", неймовірні вбрання, достаток дивних і смішних трендів – це всі 70-ті. Деякі з них повернулися до нас.

Також "Знай.uа" писав, нові модні течії в 2019 році дійсно змусять подивитися на свій гардероб під іншим кутом.