У Полтаві місцеві чиновники таки зуміли навчити містян правильно користуватись парковками та не займати місця, які передбачені для людей з інвалідністю.

Про це зазначає Anton Senenko у Facebook.

Зокрема, відзначається, що чиновники просто повісили на місця, що передбачені для людей з інвалідністю неоднозначні знаки з підписами на них.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

"Парковка в центрі міста. Місцеві кажуть, що це дійсно працює. Прямо зараз, при всіх інших забитих місцях, ці два - вільні", - зазначаєть у дописі.

Geplaatst door Anton Senenko op Zaterdag 9 maart 2019

Разом з тим варто відзначити, що вічною проблемою столиці залишається питання паркувальних майданчиків. Та, окрім катастрофічної їхньої нестачі у центральних районах Києва, існує ще один, не менш важливий, привід. У той час, як міська влада здає міські парковки в оренду за копійки, повз бюджету йдуть сотні мільйонів. Чим закінчився "раунд" боротьби за прозорий продаж майданчиків в Київраді.

"Букет компаній" відомий рейдерськими захопленнями та ті тушками

Одним з найочікуваніших питань, затверджених у порядку денному, став проект рішення "Про вдосконалення системи організації паркувального простору в м.Києві". Головні зміни, передбачені у документі, – щоб кожен з міських майданчиків продавалися виключно через систему ProZorro.

"Зараз в місті діє просто парадоксальна система: майданчики видаються будь-кому, за будь-яку ціну та на будь-який строк. При цьому місто отримує мізерні суми, бо здаються вони за копійки. Ми маємо зробити так, щоб жоден чиновник не зміг передати парковки брату, другу чи свату. Потрібно раз і назавжди покінчити із сьогоднішньою паркомафією. І виведення процесу на систему ProZorro як раз дозволить це зробити", – зазначила під час обговорень депутат Київради Ольга Балицька.

Як виявилося, усі існуючи нині компанії, що орендують міські майданчики, об’єднує одразу кілька рис – і всі вони не є позитивними.

"Засновник ТОВ "Компанія "Київські соціально-інвестиційні технології" фігурував в конфлікті з рейдерським захопленням парковки, як представник "інтересів" тітушок та ТОВ "Трансшлях сервіс". Якщо порівняти імена засновників, бенефіціарів та керівників обох компаній, то легко побачити, що вони щільно пов’язані як одна з одною, так і ще з цілим букетом компаній - ТОВ "Транс-парк-сервіс", ТОВ "Київпарктранс", ТОВ "Сістем Кепітал Груп", ТОВ "Кепітал Інвест Менеджмент". Саме вони і є орендарями і створюють справжній кістяк", – підкреслює Ольга Балицька.

Нагадаємо, у Гройсмана розповіли, скільки коштуватиме проїзд по першій платній дорозі в Україні.

Як повідомляв "Знай.ua", українців змусять позбутися євроблях.

Також "Знай.ua" писав, що кияни оригінально розправилися з героєм паркування.

Нові правила гри: в силу вступають зміни до закону про паркування