"ПриватБанк" звернувся до українців із важливою заявою у зв'язку із рішенням РНБО.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це йдеться на офіційному сайті Мінфіну.
Приватбанк попередив клієнтів про те, що відповідно до рішення РНБО зобов'язаний ідентифікувати клієнтів і проводити аналіз фінансових операцій, які підлягатимуть фінансовому моніторингу.
Після нововведення на Приватбанк посипалися скарги клієнтів.
Служба підтримки "Приватбанку" відреагувала на інформацію про виникнення проблеми при отриманні SWIFT платежу на карту клієнта банку. Клієнт поскаржився через те, що у нього вимагають надати довідку переселенця:
"Мій роботодавець з Євросоюзу, перевів мою заробітну плату Swift платежем (що не перевищує ліміт при зарахуванні). Банк отримав переказ, але відмовився зарахувати мені мої гроші, поки я не надам довідку переселенця".
У відповідь скаргу "ПриватБанк" повідомив, що згідно з виконання рішення РНБО. У таких ситуаціях Банк зобов'язаний ідентифікувати клієнтів і проводити аналіз фінансових операцій, які підлягатимуть фінансовому моніторингу, відповідно до законодавства України, відповідно до статті 64 Закону України "Про банки і банківську діяльність".
Нагадаємо, у середу, 13 березня, стало відомо про новий вид шахрайства – "призові опитування" у соціальних мережах і на фейкових сайтах.
Так, аферисти пропонують клієнтам державного "ПриватБанку" взяти участь у вікторині та відповісти на ряд простих запитань, за що їм обіцяють грошові призи та звабливі знижки на різні товари. Про це повідомляє Хвиля.
Як повідомляв раніше Знай.ua, у вівторок, 12 березня, державний банк "ПриватБанк"повідомив важливу інформацію для клієнтів.
Як виявилося, під час оплати комунальних і телекомунікаційних компаній через сервіси банку на суму понад 10 тисяч гривень стягується додаткова комісія 3% від суми. Про це йдеться в повідомленні на сайті Міністерства фінансів України.
Також Знай.ua писав про те, що українців попереджають про наявність комісії в державному "Ощадбанку" при оплаті за компослуги.