Популярний шведський рітейлер H&M збирається міняти концепцію роботи своїх магазинів. Відтепер всіма улюблений бренд більше не буде орієнтований на масові продажі.

Цю інформацію повідомляє агентство Reuters.

Компанія вирішила міняти концепцію через те, що вже кілька років продажі H&M стоять на місці, а акції компанії з 2015 року впали майже на дві третини. У той же час, це не заважає H&M залишатися другим за величиною роздрібним рітейлером одягу в світі після іспанського Inditex. На кінець травня 2018 року торгова мережа складалася з 4 801 магазину в 69 країнах.

Зараз H&M пробує новий формат роботи магазину, який буде докорінно відрізнятися від звичного. Наприклад, в новому магазині в Стокгольмі менше товарів, зате багато одягу з лінійок Trend і Premium Quality, яку компанія зазвичай продає онлайн. Ці товари відчутно відрізняються ціною: якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 1 тис. шведських крон (трохи більше $100), то куртки Premium Quality – 3 499 крон (близько $384).

"Ми повинні підняти рівень якості в цілому: товарів буде менше, але представляти потрібно краще. Завдання – мати можливість продавати більше з меншими витратами і робити це економічно ефективним способом" головний виконавчий директор, онук засновника H&M Карл-Йохан Перссон.

Також в магазинах відтепер буде витати дружня атмосфера. У H&M завезли кавові машини, а також почали організовувати спеціальні заходи для покупців з "клубу лояльності" (наприклад, заняття з йоги).

За словами керівника відділу розвитку бізнесу і онлайн-напрямків H&M Деніела Классона, завдяки нововведенням, магазин значно збільшив прибуток і продажі.

Рітейлер планує адаптувати нові підходи і в інших магазинах.

Нагадаємо, кияни влаштували зомбі-апокаліпсис через магазин H&M.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", у Києві відкриють другий магазин H&M.

Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що IKEA і H&M не встигли прийти в Україну, а вже влипли в скандал.