Популярний шведський рітейлер H&M збирається міняти концепцію роботи своїх магазинів. Відтепер всіма улюблений бренд більше не буде орієнтований на масові продажі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦю інформацію повідомляє агентство Reuters.
Компанія вирішила міняти концепцію через те, що вже кілька років продажі H&M стоять на місці, а акції компанії з 2015 року впали майже на дві третини. У той же час, це не заважає H&M залишатися другим за величиною роздрібним рітейлером одягу в світі після іспанського Inditex. На кінець травня 2018 року торгова мережа складалася з 4 801 магазину в 69 країнах.
Зараз H&M пробує новий формат роботи магазину, який буде докорінно відрізнятися від звичного. Наприклад, в новому магазині в Стокгольмі менше товарів, зате багато одягу з лінійок Trend і Premium Quality, яку компанія зазвичай продає онлайн. Ці товари відчутно відрізняються ціною: якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 1 тис. шведських крон (трохи більше $100), то куртки Premium Quality – 3 499 крон (близько $384).
"Ми повинні підняти рівень якості в цілому: товарів буде менше, але представляти потрібно краще. Завдання – мати можливість продавати більше з меншими витратами і робити це економічно ефективним способом"
Також в магазинах відтепер буде витати дружня атмосфера. У H&M завезли кавові машини, а також почали організовувати спеціальні заходи для покупців з "клубу лояльності" (наприклад, заняття з йоги).
За словами керівника відділу розвитку бізнесу і онлайн-напрямків H&M Деніела Классона, завдяки нововведенням, магазин значно збільшив прибуток і продажі.
Рітейлер планує адаптувати нові підходи і в інших магазинах.
Нагадаємо, кияни влаштували зомбі-апокаліпсис через магазин H&M.
Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", у Києві відкриють другий магазин H&M.
Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що IKEA і H&M не встигли прийти в Україну, а вже влипли в скандал.