При евакуації людей з літака Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) рятувальники допустили ряд помилок. Мова йде про трагедію, яка сталася у російському аеропорту "Шереметьєво" 5 травня.

"На даний момент встановлено, що сигнал "тривога" був оголошений керівником польотів через 80 секунд після посадки зазнав катастрофи борту 89098, хоча, за нормативними актами, це повинно бути зроблено відразу після отримання тривожного сигналу від SSJ-100, і у всякому випадку — до початку зниження повітряного судна", — сказав джерело російським ЗМІ.

Слідству вдалося з'ясувати, що перший рятувальний автомобіль, що прибув до палаючого лайнера, виїхав з депо, а не з точки збору аварійно-рятувальних формувань, яка знаходиться на траверсі злітно-посадкової смуги. Відзначається також, що в точці збору в момент посадки Superjet 100 не було аварійного транспорту.

Техніку рятувальники повинні були вивести відразу після того, як був отриманий сигнал лиха. Проте цього не зробили. З цієї причини, яка може і стала фатальною, адже перші шість хвилин після катастрофи літак гасили всього лише шість машин Elefant, які були наповнені водою, а не спеціальною піною.

Наслідок для з'ясування всіх подробиць призначила спеціальну експертизу дій аварійно-рятувальних підрозділів "Шереметьєво".

"Таким чином, оголошені деякими працівниками цивільної авіації дані про те, що дії аварійно-рятувальних формувань відповідали встановленим правилам, м'яко кажучи, перебільшені", — заявило джерело.

Нагадаємо, героїчний вчинок пасажирки в Шереметьєво обернувся трагедією для її сім'ї.

Як повідомляв Знай. ua, літак Superjet 100 Аерофлоту зустрічали з пожежниками, що сталося на борту.

Знай. ua писав, що шокуючі деталі катастрофи в Шереметьєво потрясли світ.