Пандемія коронавірусу змусила переглянути погляди на багато звичних речей. Самоізоляція і вимоги щодо дотримання соціальної дистанції змусили внести корективи в багато заходів. Наприклад, провести модний показ в сучасних реаліях дуже складно. Тому модні бренди змушені шукати виходи з ситуації, що склалася. Найоригінальніше вийшло у Moschino.

Бренд Moschino вирішив провести презентацію чергової колекції без використання живих моделей. Людей замінили на звичайних ляльок. Причому презентація пройшла дуже натурально. На місцях експертів і гостей сиділи звичайні ляльки, а по подіуму пройшли ляльки, керовані ляльководами. Вони були одягнені в мініатюрні речі з нової колекції Moschino. Трансляція велася в прямому ефірі, і спостерігати за нею міг кожен.

І дійсно варто відзначити оригінальність бренду Moschino. Компанія вийшла з положення практично ідеально. Вдалося і провести модний показ, і не допустити зараження людей коронавірусом.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Нагадавши, Кім Кардашьян повернула в моду червону помаду, і зробила це роздягнувшись.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що Кім Кардашьян показала, як готується до виходу в світ.

Також портал "Знай.uа" писав, Кім Кардашьян в короткій сукні прилягла перед фотографом.