Новим обличчям бренду дитячого харчування Gerber вперше в історії стане малюк з синдромом Дауна.

Як повідомляє Time, символом Gerber став півторарічний Лукас Уоррен з штату Джорджія на південно-сході США. Його обрали серед 140 тисяч учасників конкурсу.

"Посмішка Лукаса та його життєрадісність підкорили наші серця", — зазначив президент компанії Білл Партика.

Тепер Лукас буде цілий рік рекламувати бренд, а його батьки отримають приз у розмірі п'ятдесяти тисяч доларів.

Популярні новини зараз

Ляльку з "Гри в кальмара" поставили стежити за порушеннями в реальному житті: на "червоний" тепер не пройдеш

Серіал "Ти", який обігнав "Гру в кальмара", продовжує набирати популярність: чим підкорив Ден Хамфрі з "Пліткарки"

Від 3 до 5 за примусову вакцинацію: Володимир Зеленський окреслив чітку позицію

Slavia відверто зізналася, що відчуває до Дзідзьо після розлучення: "Михайлові не дуже сподобалося"

Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, як відомий український спортклуб виставив за двері особливу дитину.