Новим обличчям бренду дитячого харчування Gerber вперше в історії стане малюк з синдромом Дауна.

Як повідомляє Time, символом Gerber став півторарічний Лукас Уоррен з штату Джорджія на південно-сході США. Його обрали серед 140 тисяч учасників конкурсу.

"Посмішка Лукаса та його життєрадісність підкорили наші серця", — зазначив президент компанії Білл Партика.

Тепер Лукас буде цілий рік рекламувати бренд, а його батьки отримають приз у розмірі п'ятдесяти тисяч доларів.

Популярні новини зараз
Порошенко використав похорон Парубія для цинічної політичної самореклами – експерт Індексація зарплат у вересні: у кого зростуть виплати Пенсія може зрости удвічі: простий секрет, про який мовчить ПФУ МОЗ обмежило тривалість уроків у школах: скільки будуть навчатися діти
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, як відомий український спортклуб виставив за двері особливу дитину.