Новим обличчям бренду дитячого харчування Gerber вперше в історії стане малюк з синдромом Дауна.

Як повідомляє Time, символом Gerber став півторарічний Лукас Уоррен з штату Джорджія на південно-сході США. Його обрали серед 140 тисяч учасників конкурсу.

"Посмішка Лукаса та його життєрадісність підкорили наші серця", — зазначив президент компанії Білл Партика.

Тепер Лукас буде цілий рік рекламувати бренд, а його батьки отримають приз у розмірі п'ятдесяти тисяч доларів.

Популярні новини зараз
Відключення світла у січні та лютому: до чого готуватись Робота дитсадків у святкові дні: вихователі висунули важливе прохання Ваш лічильник електроенергії бреше: як не переплачувати за комуналку через поломку ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, як відомий український спортклуб виставив за двері особливу дитину.