Новим обличчям бренду дитячого харчування Gerber вперше в історії стане малюк з синдромом Дауна.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомляє Time, символом Gerber став півторарічний Лукас Уоррен з штату Джорджія на південно-сході США. Його обрали серед 140 тисяч учасників конкурсу.
"Посмішка Лукаса та його життєрадісність підкорили наші серця", — зазначив президент компанії Білл Партика.
Meet Lucas.
— AJ+ (@ajplus) 8 лютого 2018 р.
For the first time ever, gerber's spokesbaby of the year is a child with Down syndrome. pic.twitter.com/dg4u0P1JW1
Тепер Лукас буде цілий рік рекламувати бренд, а його батьки отримають приз у розмірі п'ятдесяти тисяч доларів.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, як відомий український спортклуб виставив за двері особливу дитину.