На фоні скандалу, який розгорівся через втручання Росії в президентські вибори США, соціальна мережа Facebook змінила декілька правил. Зокрема, це стосується покупців рекламних політичних оголошень.

Як повідомляє портал Рoliteka, виконавчий директор Facebook Кеті Харбат розповіла, що тепер компанія проводитиме перевірку потенційних покупців, відправляючи їм листівку, щоб підтвердити що ті є жителями Штатів. Цей метод вперше застосують в листопаді до оголошень, в яких згадуватимуться імена кандидатів напередодні проміжних виборів в США.



Такий план було оприлюднено на наступний день після того, як спеціальний адвокат Роберт Мюллер звинуватив 13 росіян у втручанні в президентські вибори.

В обвинувальному висновку Мюллера описувалося, як російські агенти вкрали номера соціального страхування та іншу інформацію про реальних американців і використовували їх для створення банківських і PayPal-рахунків для покупки онлайн-реклами.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще


Агенти також вербували американців, щоб вони, наприклад, тримали в руках плакати під час мітингів, створюючи матеріали для використання росіянами в якості контенту в соцмережах. Крім росіян, США звинувачує три російські організації - "Агентство інтернет-досліджень" або "фабрика тролів", "Конкорд Менеджмент і Консалтинг" і "Concord Катерінг". Всіх їх пов'язують з Євгеном Пригожиним, якого вважають наближеним до президента Росії Володимира Путіна.



У російському МЗС звинувачення 13 росіян у втручанні в вибори американського президента охрестили абсурдом.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що українські хакери виявили секретну базу "ДНР".