На фоні скандалу, який розгорівся через втручання Росії в президентські вибори США, соціальна мережа Facebook змінила декілька правил. Зокрема, це стосується покупців рекламних політичних оголошень.

Як повідомляє портал Рoliteka, виконавчий директор Facebook Кеті Харбат розповіла, що тепер компанія проводитиме перевірку потенційних покупців, відправляючи їм листівку, щоб підтвердити що ті є жителями Штатів. Цей метод вперше застосують в листопаді до оголошень, в яких згадуватимуться імена кандидатів напередодні проміжних виборів в США.



Такий план було оприлюднено на наступний день після того, як спеціальний адвокат Роберт Мюллер звинуватив 13 росіян у втручанні в президентські вибори.

В обвинувальному висновку Мюллера описувалося, як російські агенти вкрали номера соціального страхування та іншу інформацію про реальних американців і використовували їх для створення банківських і PayPal-рахунків для покупки онлайн-реклами.

Популярні новини зараз
Відключення електроенергії: українців попередили до чого готуватися, терор не минув безслідно Дженна Ортега отримала роль Венздей за 10 хвилин у Zoom, Тім Бертон був рішучим: "Посміхаєтеся і киваєте" 2000 грн під ялинку: ПриватБанк роздасть українцям гроші, як отримати Найдешевший спосіб обігріти оселю без опалення та світла: обійдеться менш ніж у 20 грн
Показати ще


Агенти також вербували американців, щоб вони, наприклад, тримали в руках плакати під час мітингів, створюючи матеріали для використання росіянами в якості контенту в соцмережах. Крім росіян, США звинувачує три російські організації - "Агентство інтернет-досліджень" або "фабрика тролів", "Конкорд Менеджмент і Консалтинг" і "Concord Катерінг". Всіх їх пов'язують з Євгеном Пригожиним, якого вважають наближеним до президента Росії Володимира Путіна.



У російському МЗС звинувачення 13 росіян у втручанні в вибори американського президента охрестили абсурдом.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що українські хакери виявили секретну базу "ДНР".