Російське відеоагентство Ruptly зняло сюжет у ресторані Нью-Йорка про те, що там нібито подають двокілограмовий бургер Путіна на честь дня народження президента Росії.

Дуже швидко стало зрозуміло, що пропагандисти Кремля зняли фейк та ще й долучили до цього співробітників закладу. Нормальні журналісти зателефонували у ресторан Lucy's Cantina Royale та з'ясували, що день народження Путіна там не святкують.

Через деякий час вже інший голос по телефону відповів, що бургер на честь Путіна все ж є у меню, але після листування з керівником закладу Шоном Раяном стало відомо, що та людина бреше.

Менеджер Lucy's Cantina Royale заявив, що його ввели в оману дві співробітниці закладу. Вони сказали Раяну, що знімають сюжет для навчання, а самі готували матеріал для рупора Кремля.

Співробітниць відсторонили від роботи до завершення корпоративного розслідування. Цікаво, що ще одне російське видання ТАСС навіть взяло фейкове інтерв'ю у адміністратора Lucy's Cantina Royale Теда Браяна. Пізніше стало відомо, що така людина взагалі не працює у ресторані.

Популярні новини зараз

Дмитро Комаров зі "Світ навиворіт" розсекретив свою пристрасть, не згадавши про дружину: "Це ж цікавіше"

Тимошенко у погонах "проїхалася" по залі Парламенту

У листопаді вже випаде сніг і вдарить мороз, - Завальнюк

Сина легенди "Танців з зірками" Ілони Гвоздьової не захотіли лікувати без грошей: швидка їхала півтори години

Показати ще

Скандальний сюжет про бургер Путіна

Як повідомляв портал "Знай.ua", деякі російські ЗМІ у сюжеті про бургер Путіна навіть не називали назву закладу, де його нібито подавали.