Арбітражний суд Самарської області визнав банкрутом російсько-українське спільне підприємство, яке випускало літаки Ан-140. Про це свідчать документи на сайті суду, - пише finance.ua.

Раніше один з учасників проекту Ан-140, самарський завод Авіакор, в липні 2017 року подав позов про банкрутство Міжнародного авіаційного проекту-140 з-за його заборгованості в розмірі понад 196 мільйонів рублів. Позов підприємства був задоволений. У жовтні щодо підприємства була введена процедура спостереження.

Нагадаємо, що в серпні 2003 року було підписано тристоронню угоду про розвиток програми Ан-140 між адміністрацією Самарської області, авіаційним заводом Авіакор і Харківським авіаційним заводом Антонова. Також було підписано угоду про створення спільного підприємства МАП-140. Ця структура займалася виробництвом і реалізацією літаків Ан-140 в Самарі.

У травні 2017 року Авіакор завершив випуск Ан-140 через розрив коопераційних зв'язків з розробником літака – українським держпідприємством "Антонов".

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що в Україні з'явиться свій лоукостер. Дирекція компанії "Авіаліній Антонова" допускає створення власного лоукостера. Про це сказав директор компанії "Авіалінії Антонова" Михайло Харченко.

"Звичайно ж, є плани з нарощування парку "Русланів". Але такі літаки вже не виробляються. Тому поповнити парк можна, тільки купивши "Руслани" в інших авіакомпаній. Зараз ці повітряні судна є у чотирьох авіаперевізників – сім у "Авіаліній Антонова", 12 у російській "Волга-Дніпро", два у азербайджанської Silk Way Airlines і один – у арабської Maximus Air", - розповів директор компанії.

Крім того, є ще два літаки, які будувалися на замовлення Лівії часів Муаммара Каддафі. Один знаходиться в Лівії, другий – в Україні.

"Мені, як керівнику авіакомпанії, хотілося б, щоб ці літаки увійшли в парк "Авіаліній Антонова". Але в них потрібно вкласти багато коштів, оскільки вони п'ять років стояли на землі і не мають льотної придатності, приміром, необхідно провести капітальний ремонт двигунів. Крім цих літаків, на ринку більше немає "Русланів", - зазначив директор компанії.