Під час анексії Криму Кремль витратив більш ніж 19 млн доларів на фінансування кібервійськ, в які входило більше 600 осіб, котрі постійно коментували статті, писали блоги і проводили діяльність у соціальних медіа.

Про це заявив американський аналітик Майкл Голловей у своїй статті "Як Росія перетворила соцмедіа в Криму на зброю" для військового видавництва США Realcleardefense.

За словами аналітика, метою росіян було "змінити думку громадськості та міжнародної спільноти, перекрити голоси дисидентів в онлайн-медіа, створити враження, що населення підтримує анексію".

Щоб цього досягти, ці російські "зелені чоловічки соцмереж" поширювали серед проросійського населення чутки, які сіяли ненависть і страх. Потім ця ненависть переходила в акти насильства, констатує Голловей.

Аналітик зазначив, що російські інтернет-війська розповсюдили ряд брехливих історій, щоб розділити населення. Однією з таких чуток була придумана історія про спалення людей під час пожежі в Одесі.
Вона найбільше поширилася серед користувачів мережі "ВКонтакте" - 5000 розповсюджень за 24 години.

Росія генерувала фейки, брехливі блоги, вірусні відео, якими намагалась вплинути як на старше покоління, так і на молодь на півострові. Для цього використовувались і традиційні, і соціальні медіа в Криму.

В той же час, зазначає Майкл Голловей, Росія заблокувала роботу українських урядових сайтів у Криму, на новинні сайти здійснювалися напади, комунікація ВМС України придушувалася. Все це створило інформаційний вакуум у регіоні, і прихильники анексії швидко завоювали інформаційну перевагу, що дозволило Росії зменшити витрати на анексію півострова.

Як повідомляв портал "Знай.ua", в Україні заборонили російські соцмережі.

Популярні новини зараз
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще