Соратники російського опозиціонера Олексія Навального з'ясували, хто контролює роботу більшості про кремлівських ресурсів.

За словами прес-секретаря Фонду боротьби з корупцією Кіри Ярмиш, майже всі засоби масової інформації в РФ безпосередньо підпорядковуються одному із кращих друзів президента Володимира Путіна, керівнику банку "Росія" Юрію Ковальчуку.

Ярмиш підкреслила, що саме він йому звітують власники десятків телеканалів та радіостанцій, а контролює процес  Ковальчук через керуючу компанію "Лідер" та медіахолдинг "Газпром-медіа".

Серед тих, хто отримує вказівки від друга Путіна, виявилися НТВ, "НТВ-Плюс", ТНТ, ТВ3, 2х2, "П'ятниця ", радіо" Ехо Москви "і" Авторадіо ", "Національна медіа група", "Перший канал", "РЕН-ТВ", "П'ятий канал", газети "Известия" і "Спорт-Експрес".

"Виходить, що яку б кнопку на пульті ви ні натиснули, яку б хвилю на радіо ні знайшли, майже напевно ви натрапите на підконтрольне путінському одному Ковальчуку ЗМІ", - додала вона.

Слід відзначити, що Ковальчука вважають наближеною до російського президента особою із 2014 року – саме тоді його внесли до санкційних списків Євросоюзу та США.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Навальний висміяв блог російського олігарха Усманова.