Російські ЗМІ вміють не лише штампувати фейкові сюжети, а припускатися феєричних помилок.

Телеканал "Звезда" опублікував на сторінці у Facebook сюжет, в якому президенту України Петру Порошенку віддав посаду голови Кремля Володимира Путіна.

Користувач Facebook опублікував скрін з помилкою російських журналістів, коротко підписавши її "незабаром". Українці пишуть у коментарях, що їм подобаються настрої російських ЗМІ.

Зазначимо, що у новині каналу "Звезда" йшлося про привітання Порошенка Донецька з днем міста. Пропагандисти взяли у лапки український статус міста.

Популярні новини зараз

Кума Дзідзьо Цибульська розставила ноги і дуже здивувалася: "Її немає. Не мочи штани"

Колишня екскапітана Динамо Морозюка знайшла втіху в обіймах молодої красуні: "Довше за життя"

Молоденька дружина Віктора Павліка розпустилася після весілля: принади без ліфчика побачили всі

Спортивна донька Ющенка у червоному купальнику заткнула за пояс Памелу Андерсен – Малібу чекає

Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.ua", на російському телебаченні транслювали сюжет з окупованого Донбасу та підписали у титрах "Україна, Донецька Народна Республіка".