Вдихання ароматов фастфуду протягом двох хвилин знижує потяг до нездорової їжі.

До такого несподіваного висновку прийшли дослідники з університету Флориди, повідомляє Daily Mail.

Також вчені виявили, що вдихання ароматів піци або бургерів менше 30 секунд лише посилить ваше бажання покуштувати джанк-фуд.

В рамках дослідження експерти піддавали підлітків впливу запаху полуниці, яблук, печива і піци, щоб побачити, як аромати впливають на тягу до продуктів.

Популярні новини зараз
Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

Експерименти проводилися в їдальні середньої школи і супермаркетах за участю десятки американських підлітків, результати яких підтвердили висновку, отримані в лабораторних умовах.

Попередні дослідження також показали, що достатньо всього лише одного запаху смаженої фастфуду, щоб вам захотілося състь з'їсти що-небудь жирне і шкідливе.

Експерти стверджують, що виробники освіжувачів повітря можуть розробити харчові аромати, щоб приборкати бажання людей насолоджуватися жирними і цукровими продуктами.

За словами дослідників, маркетологи все частіше використовують навколишній аромат в якості стратегічного інструменту для того, щоб відрізняти себе від конкурентів, залучати клієнтів, стимулювати продажу, впливати на настрій та створювати загальний приємний і незабутній досвід здійснення покупок.

"В той час як менеджери традиційно фокусуються на зовнішніх сенсорних чинники, пов'язані з візуальними і слуховими сигналами, спостерігається зростаюча тенденція до зосередження уваги на нюхових сигналах як на стратегічному елементі в роздрібній атмосфері", — пояснив автор дослідження Дипаян Бісвас (Dipayan Biswas).

Незважаючи на те, що менеджери використовують різні типи оточуючих запахів, навколишнє середовище, пов'язана з харчовими продуктами, особливо поширена.

останнім часом ресторани наповнюють приміщення штучними ароматами їжі, яких може навіть не бути в меню.

Нагадаємо, чи може джанк-фуд викликати звикання.

Як повідомляв портал "Знай.uа" любителі фастфуду частіше за інших страждають від депресії.

Також "Знай.uа" писав, що американські вчені запропонували використовувати соціальні мережі для діагностики депресії.