Автобус Catalyst E2, що зможе змінити міські автобуси на традиційних видах палива завдяки ресурсу батареї на більш ніж 500 км ходу, представила вчора каліфорнійська компанія Proterra.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк пишуть західні ЗМІ, дл електричного громадського транспорту не потрібно створювати складну інфраструктуру станцій для поповнення заряду акумулятора, оскільки автобуси пересуваються по одному і тому ж маршруту. Те, що дехто вважає проблемою – п'ятигодинний час для підзарядки –теж не представляє собою безвихідної ситуації. Як правило, громадський транспорт завжди припаркований на всю ніч.
Читайте також: У Києві збільшать кількість автобусів
Коштує цей диво - автобус 799 тисяч доларів. Це удвічі дорожче за автобус на дизпаливі, однак Catalyst E2 дозволяє скоротити витрати на паливо і поточне технічне обслуговування.
За словами віце-президента компанії з продажу Метта Хортона, акумуляторні батареї новинки здатні виробляти до 660 кВт⋅г електроенергії.
Catalyst E2 виїде на вулиці США вже в наступному році.
Нагадаємо, китайськими дорогами їздить автобус із майбутнього, що може проїжджати над машинами.