На вчорашньому фінальному матчі NFL (Супербоул) десятки компаній прорекламували себе перед 70 тисячами глядачів на стадіоні у Техасі та багатомільйонною публікою перед телевізорами. Попри прохання організаторів не висловлювати протест президенту Дональду Трампу, компанія Airbnb все ж показала політичний ролик.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа 30-секундному відео сервіс оренди житла показав обличчя людей різної національності з підписами "Ми усі рівні" та хештегом #weaccept (ми приймаємо). Ця реклама стала своєрідним протестом жорсткій міграційній політиці Трампа.
Читайте також: Facebook готується до виборів у Франції
Після підписанням президентом США антимігрантського указу, в'їзд на територію США заборонили громадянам з семи країн Африки та Близького Сходу. Суд у Сіетлі призупинив його дію, однак у Міністерстві юстиції оскаржили рішення.
Airbnb є сервісом онлайн-об'яв короткострокової оренди житла. Він діє у 190 країнах світу.
Як повідомляв портал "Знай.ua", 97 ІТ-корпорацій, в тому числі Google, Microsoft, Facebook та Apple, звернулись до Трампа з проханням скасувати міграційний указ.