Спортивний бренд Nike створив жіночу рекламну кампанію "Зроблена з...", яка покликана боротися зі стереотипами про жіноче призначення.

В основу відео покладена дитяча пісенька з текстом Роберта Бернса у перекладі Самуїла Маршака.

Читайте також: Як зміняться логотипи брендів після споживання власної продукції (фото)

У ній співається: "З чого ж, з чого ж, з чого ж зроблені наші дівчата".

Як вважають творці ролика, дівчата зроблені не з "шоколаду і мармеладу", а з "прагнень, майстерності, незалежності та свободи".

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Показати ще

У кліпі знялися відомі російські спортсменки: фігуристка Аделіна Сотникова, бігунка Христина Сівкова, тайський боксер і борець ММА (Mixed Martial Arts) Анастасія Янькова, футболістка Ксенія Лазарєва, Катя Шенгелія, а також актриса Ірина Горбачова і балерина Ольга Кураєва.

Відео викликало бурхливу і неоднозначну реакцію в соціальних мережах. На думку деяких користувачів, воно формує занадто брутальний образ дівчини.

Як писав раніше інформаційний портал "Знай.uа", нападник Реала і збірної Португалії Кріштіану Роналду підписав контракт з Nike, який принесе гравцеві 935 мільйонів євро.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ КАНАЛ В ТЕЛЕГРАМ