В даний момент продовжується розгляд двох версій падіння літака в Ростові-на-Дону: помилка пілота та погодні умови. Поки що остаточно відповісти на це питання не можливо, адже журналісти знайшли кілька загадкових моментів та питань, на які нема відповідей.

Про це розповідає видавництво "Медуза".

Головне питання залишається відкритим: чому літак не пішов на посадку на запасний аеродром?

"З логічної точки зору - якщо в одному аеропорті складні погодні умови, то можна сісти в іншому. У випадку з Ростовом такий хід подій був найбільш би вдалим, адже багато аеропортів знаходиться всього в десяти хвилинах льоту. До Краснодору літак міг би долетіти усього за годину, А над Ростовом-на-Дону він кружляв більш як дві години. Саджати літак чи ні, завжди вирішує пілот. Після першої невдалої спроби сісти в Ростові, літак іншої авіакомпанії вдало зробив приземлення. А інший літак, після трьох невдалих спроб, полетів на запасний аеродром" , - повідомляє видавництво.

Як написав пілот-інструктор Денис Окань у своєму блозі у "Живому журналі", не всі пілоти хочуть летіти на запасний аеродром. Адже це завжди додаткові труднощі, як для самих пілотів. так і для пасажирів, яких доставили не за місцем призначення.Як пише Окань:"Рішення пілота Boeing не йти на запасний аеродром ніяк не пов'язане з тим, що Flydubai - лоукостер. Пілоти ніколи не думають про економію при заході на посадку: головне - завершити політ безпечним приземленням".

Популярні новини зараз
До мінімалки пенсіонери отримають надбавки: скільки та кому додадуть Відберуть майже третину виплати: низка пенсіонерів не отримає до 30% пенсії Залізні нерви та сталевий характер: хто зі знаків Зодіаку найстійкіший Пенсіонери будуть отримувати майже на тисячу більше: кого підтримає держава
Показати ще

Ще одне не вирішене питання - що сталось в останні хвилини політу?

"Судячи з даних сервісу Flightradar, в 3:40:54 лайнер на швидкості 243 км / год знизився до 480 метрів, після чого збільшив швидкість і в 3:41:37 піднявся до 1,2 кілометра (там швидкість була близько 343 км / ч). За даними ЗМІ, пілот Boeing намагався піти на третє коло. В цей момент щось трапилося, і літак впав. Крилом він злітну смугу (як про це спочатку повідомляло МНС) не зачіпав ", - зазначили у виданні.

Читайте також: Семеро українців загинули в авіакатастрофі в Ростові-на-Дону

Чому літак упав майже вертикально?Денис Окань звертає увагу на те, що причиною падіння могло стати обледеніння, котре екіпаж міг і не помітити. Але це могло значно завадити приземленню. Також він написав у своєму блозі, що "по картинці" розбився Boeing в Ростові-на-Дону схоже на крах Boeing в Казані в 2013 році через невірні дії погано підготовленого пілота, який на малій швидкості різко потягнув штурвал на себе, хоча цього було робити не можна.