В даний момент продовжується розгляд двох версій падіння літака в Ростові-на-Дону: помилка пілота та погодні умови. Поки що остаточно відповісти на це питання не можливо, адже журналісти знайшли кілька загадкових моментів та питань, на які нема відповідей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповідає видавництво "Медуза".
Головне питання залишається відкритим: чому літак не пішов на посадку на запасний аеродром?
"З логічної точки зору - якщо в одному аеропорті складні погодні умови, то можна сісти в іншому. У випадку з Ростовом такий хід подій був найбільш би вдалим, адже багато аеропортів знаходиться всього в десяти хвилинах льоту. До Краснодору літак міг би долетіти усього за годину, А над Ростовом-на-Дону він кружляв більш як дві години. Саджати літак чи ні, завжди вирішує пілот. Після першої невдалої спроби сісти в Ростові, літак іншої авіакомпанії вдало зробив приземлення. А інший літак, після трьох невдалих спроб, полетів на запасний аеродром" , - повідомляє видавництво.
Як написав пілот-інструктор Денис Окань у своєму блозі у "Живому журналі", не всі пілоти хочуть летіти на запасний аеродром. Адже це завжди додаткові труднощі, як для самих пілотів. так і для пасажирів, яких доставили не за місцем призначення.Як пише Окань:"Рішення пілота Boeing не йти на запасний аеродром ніяк не пов'язане з тим, що Flydubai - лоукостер. Пілоти ніколи не думають про економію при заході на посадку: головне - завершити політ безпечним приземленням".
Ще одне не вирішене питання - що сталось в останні хвилини політу?
"Судячи з даних сервісу Flightradar, в 3:40:54 лайнер на швидкості 243 км / год знизився до 480 метрів, після чого збільшив швидкість і в 3:41:37 піднявся до 1,2 кілометра (там швидкість була близько 343 км / ч). За даними ЗМІ, пілот Boeing намагався піти на третє коло. В цей момент щось трапилося, і літак впав. Крилом він злітну смугу (як про це спочатку повідомляло МНС) не зачіпав ", - зазначили у виданні.
Читайте також: Семеро українців загинули в авіакатастрофі в Ростові-на-Дону
Чому літак упав майже вертикально?Денис Окань звертає увагу на те, що причиною падіння могло стати обледеніння, котре екіпаж міг і не помітити. Але це могло значно завадити приземленню. Також він написав у своєму блозі, що "по картинці" розбився Boeing в Ростові-на-Дону схоже на крах Boeing в Казані в 2013 році через невірні дії погано підготовленого пілота, який на малій швидкості різко потягнув штурвал на себе, хоча цього було робити не можна.