Міст через Амур між російським містом Благовєщенськ і китайським Хейхе, про необхідність спорудження якого російські політики говорять вже 20 років, ось уже 8 років стоїть побудованим лише наполовину. Причому, цією побудованою половиною виявилася китайська.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМіжурядову угоду про будівництво російсько-китайського залізничного моста підписали ще в 2008 році, повідомляє видання "Достоверно NEWS" .
Китайська сторона діяла за принципом: "сказано-зроблено". Залізнична держкомпанія "China Railway Corporation" підготувала проект за яким підрядник "China Railway Major Bridge Engineering Group", працюючи в 2 зміни, завершив основну частину будівельних робіт за кілька місяців.
В той же час, Росія ще навіть не приступала до будівництва. Сьогодні, через 8 років після підписання угоди, навпроти побудованої частини китайського мосту з російської сторони стоїть лише будівельна будка з прапором РФ. Весь цей час, як пояснюють чиновники, російська сторона займалася розробкою проекту, міжвідомчими узгодженнями і визначенням підрядника.
І це при тому, що згідно угоди, з необхідних до спорудження 2,2 кілометра мосту російська частина становить лише 300 метрів плюс під'їзні шляхи та роботи з реконструкції станції.