Більшість цих пристроїв вражали уяву, але з різних причин так і не принесли мільйони своїм творцям.

Інформаційний портал ProPro представляє список гаджетів, які так і не здобули популярність.

Nintendo Virtual Boy

Про віртуальну реальність стали замислюватися не кілька років тому, а ще в далекому 1995 році. Тоді компанія Nintendo представила на загальний огляд перший VR-шолом. Такі штуки і зараз вражають уяву, а 20 років тому викликали справжній фурор. Однак, дива не сталося.

Відразу після продажу всім стало зрозуміло, що якість новинки залишає бажати кращого. Ігри працюють тільки в чорно-червоній гамі, а грати в цьому шоломі довше 15 хвилин було просто нестерпно через навантаження на очі.

З трьох мільйонів запланованих продано було все 770 тисяч, тому виробництво вирішили закрити.

Segway

Сьогодні стрімко набирає популярність гіроскутер - двоколісний пристрій, що працює на акумуляторах. Однак мало хто пам'ятає, що родоначальником був саме Segway.

Цей електричний транспорт був представлений в 2001-му і не був схожий на своїх попередників. Він умів самостійно їздити і забезпечувати збереження рівноваги, в той час як на гіроскутері потрібно дуже постаратися, щоб не розбитися.

На одному заряді можна було проїхати 40 км, максимальна швидкість - 50 км / год. Але був у Segway один істотний недолік - ціна. Перші пристрої коштували 5 000 доларів, і далеко не кожен готовий був розлучитися з такою сумою.

Nokia N-Gage

Фінська компанія Nokia часто захоплювалася експериментами, за що багато хто її і любив. Новина про те, що скоро вийде телефон N-Gage, який поєднує ігрову консоль і засіб зв'язку, викликала захват. Однак в житті все виявилося не таким крутим.

По-перше, апарат виявився дуже громіздким і незручним у використанні: як телефон, так і приставка. Наприклад, щоб запустити гру, потрібно було вимкнути телефон, зняти задню кришку, дістати акумулятор, вставити картридж, а після - все в зворотному порядку.

Незважаючи на те, що таких зразків продали цілих 3 мільйони, інші компанії надовго забули про подібні експерименти.

Microsoft Zune

У 2006 році компанія Microsoft вирішила скласти конкуренцію популярному тоді портативному програвачу Apple iPod і створила власний пристрій - Zune. Нововведенням була можливість передавати куплену музику друзям. Тоді ідея звучала досить цікаво.

Але недоліки проявилися дуже скоро. Виявилося, що одну композицію можна передавати тільки три рази протягом трьох діб і лише тому, хто знаходиться поблизу. У плеєра, до всього іншого, були проблеми з відтворенням відео.

Twitter Peek

А ви могли б припустити, що для кожної соціальної мережі станете носити окремий пристрій? А компанія Twitter могла! І представила аудиторії Twitter Peek, створений спеціально для читання стрічки цієї соцмережі і більше нічого.

Зрозуміло, що новинка коштувала недешево, 199 доларів, але якщо б це була єдина проблема. Справжній крах компанії приніс сам пристрій, на якому новинна стрічка складалася з одних повідомлень на 20 символів, що змушувало відкривати кожну новину. Ще на стадії розробки ця ідея була приречена на провал.

Microsoft KIN

Розробники створили крутий молодіжний телефон і представили його в 2010-му році. Ставки робилися на те, що підлітки будуть активно використовувати месенджери та соціальні мережі. Однак творці так захопилися, що забули про стандартні функції телефону.

Microsoft KIN працював дуже повільно, в ньому не знайшлося елементарного додатку з картами для навігації. Коротше кажучи, телефон зник з магазинних полиць через 48 годин після початку продажів.

Google Glass

Компанія Google була однією з перших, хто замислився про створення "розумних" окулярів. У 2012-му році з'явилася інформація про фантастичний пристрій: Google Glass. Користувачам обіцяли можливість управління окулярами одним поглядом і повністю змінити враження від роботи з портативними комп'ютерами.

У 2014-му році вийшла фінальна версія гарнітури Google Glass Explorer Edition і будь-який бажаючий міг придбати її за 1500 доларів. Але ейфорія тривала недовго: виявилося, що окуляри зовсім недовго працюють без акумулятора, управляти ними поглядом вкрай складно, та й корисних функцій мінімум. Уже в січні 2015 року компанія припинила виробництво "розумних" окулярів.

Портал "Знай.ua" раніше розповідав про "розумні" ваги, які здатні оцінити стан здоров`я серця.