Засновник газети "Коммерсант" та проекту "Сноб" Володимир Яковлєв оголосив про запуск нового ЗМІ, яке спрямоване на те, щоб "вилікувати" постраждалих від пропаганди росіян і перетворити їх "назад в людей".

Яковлєв почав збір грошей на проект на сайті для стартапів Kickstarter, де розповів про нове видання.

"Якщо вони можуть створювати ЗМІ, які перетворюють людей на божевільних, то чому ми не можемо створювати ЗМІ, які перетворюють безумців в людей? Я не політик, це я не вмію. Якщо я щось і вмію, так це добре створювати газети і журнали ", - написав Яковлєв.

Для роботи над новим виданням, яке назвали "Мулбабар", залучили експертів і журналістів, які вже готують матеріали для публікації.

Для розвитку проекту творець просить 50 тисяч доларів, які потрібно зібрати за один місяць. "Почалася активна робота зі створення контенту та залученню читацької аудиторії. Для всього цього нам просто життєво необхідна ваша підтримка ", - додав Яковлєв.

Популярні новини зараз
"Більше не платимо...": українці повелися на жорсткий обман щодо доставки газу Деяким пенсіонерам виплатять гроші за старі "недоліки" Тариф 7,96 грн/куб діятиме не для всіх: кому доведеться платити більше Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати
Показати ще

На сторінці проекту "Мулбабар" в Facebook повідомляється, що над ним працюють близько 100 осіб. "Ми зібралися робити нове ЗМІ, яке буде повертати до життя жертв кремлівської пропаганди останнього року", - заявили творці.

Хитромудру назву вибирали з 685 варіантів, оскільки "Мулбабар" (у перекладі з шумерського означає Юрпітер - ред.) Легко запам'ятати, на всіх мовах назва вимовляється однаково, до того ж вираз "мулбабар Володимира Яковлєва" викликає у нього нездоланний захват.

Володимир Яковлєв яскрава постать у журналістиці Росії. Він був головним редактором "Коммерсанта" з часу її заснування в 1989 році до 1992 року. Володів контрольним пакетом акцій "Коммерсанта", який в 1999 році був проданий Борису Березівка ​​і Бадрі Патаркацишвілі. У 2008 році він разом з Михайлом Прохоровим запустив медіа-групу "Живи" та проект "Сноб", яким керував до кінця 2011 року.