Парк громадського транспорту в Європі активно оновлюється - на зміну традиційним автобусам приходять гібриди, або електробуси.

Про це повідомляє AUTO-Consulting, представляючи огляд виставки IAA 2016 у Ганновері.

Муніципалітети в Європі починають поголовно відмовлятися від дизельного транспорту, тому що він галасливий, псує атмосферу міст і вже не вписується в концепцію охорони навколишнього середовища.

Тому влада активно впроваджує в міські пасажирські перевезення електробуси. Викидів парникових газів - 0, шуму менше, хоча це питання спірне, і під їх закупівлю можливо отримати непогані гранти.

Тому європейські виробники кинулися наздоганяти китайців і представили свої версії екотранспорту.

Популярні новини зараз
Всі посилки блокуватимуть: Нова пошта вводить жорсткі обмеження з червня Депутат запропонувала показово розстрілювати ухилянтів Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК Кого позбавлять відстрочки від мобілізації у червні: озвучено повний список
Показати ще

Mercedes-Benz представив нові модифікації у лінійці венів

Перший електроавтобус Mercedes-Вenz з'явиться в 2018 році. Це буде міська модель Citaro.

Інженери Mercedes-Benz розраховують до 2025 року досягти запасу ходу приблизно на 300 кілометрів (у китайського BYD eBUS вже зараз 260 км). Це достатньо для більшості маршрутних автобусів навіть при складних кліматичних умовах із температурою до -20° взимку і до +40° влітку.

Як роблять автобуси MAN і Neoplan

В MAN також вловили "зелений тренд" і привезли на виставку "гармошку" Lions City, та ще й із незвичайною концепцією.

Це, по суті, електроавтобус і тролейбус в одному кузові. Під час зупинок електробус приєднується до контактної мережі і поповнює заряд. Такий підхід не новий і вже навіть використовується на польських електробусах Solaris і Ursus. Останній, до речі, з кузовом українського виробництва "Богдан". Але MAN запропонував нестандартне рішення, коли тельфер встановлюється не на сам транспорт, а на контактну опору. У підсумку - транспорт не їздить з "рогами", а ефект такий самий.

Польський Solaris уже знімає "вершки" з екотранспорту

Ще в 2006 році глава і засновник Solaris Кшиштоф Ользевський заявив: "Дизель помер. Многії літа електриці", і почав розробляти електробус.

Електричний Solaris Urbino 12 з'явився в 2011 році і не тільки вийшов вдалим, але за 5 років довів свою ефективність в експлуатації у 20 країнах. Його із задоволенням купують муніципалітети європейських міст. Серед клієнтів Solaris Варшава і Краків, Берлін, Гамбург, Дрезден, Дюссельдорф, Барселона і Тампере. І в Ганновері, де була виставка, також їздять електричні Urbino 12.

В Ганновер Solaris привіз чергову модифікацію 12-метрового електробуса.

Інший польський виробник Ursus також намагається повторити досвід своїх земляків. До речі, саме цей виробник співпрацює з українським "Богданом" і по тролейбусах, і по електробусах.

У Ганновер Ursus привіз власний електробус із кузовом свого виробництва.

Голландський VDL теж переходить на електропривод у міських версіях, але лайнери тут поки виключно дизельні.

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", орендовані електромобілі замінять особистий транспорт.