Доступний польсько-угорський авіаперевізник Wizz Air бажає знову возити українців. Рік тому вони припинили роботу своєї дочірньої компанії "Візз Ейр Україна".

"Такі наміри з'явились у Wizz Air, тому що наразі відбувається стабілізація", - пояснив на своїй сторінці у Facebook радник міністра інфраструктури Андрій Пивоварський. За його словами, він багато разів намагався пояснити експертам, що питання позиції компанії "в економіці", а не "в політиці" насправді.

Йому неодноразово заперечували. "Щоб авіаринок розвивався сам собою, достатньо "сторити рівні умови для всіх, - написав він, цитуючи Адама Сміта, - "Невидима рука" ринку працює".

Читайте також: Квиток на найкоротший авіарейс в Україні коштує втричі дешевше, ніж звичайний

Через те, що закрилась дочірня компанія, бюджетні рейси не зникли зовсім, але їхня кількість значно скоротилась, у тому числі до популярних напрямків, на кшталт Грузії та Польщі. Наприклад, у коментарях до новини про наміри авіакомпанії повернутись, користувачі наголошують на необхідності введення додаткових перельотів Варшава-Київ.

Популярні новини зараз
Від мобілізації в Україні захистили нові категорії: кого не забере ТЦК Гороскоп на сьогодні 6 квітня готує багато сюрпризів: увага, сварки та гроші Більше не вимагатимуть військово-обліковий документ: деяким чоловікам значно спростили життя Вагітність від 15-річного коштувала міністерці Ісландії у справах дітей посади: правда спливла через 30 років
Показати ще

"Щоб "відкрити парочку рейсів", потрібно отримати добро від Державіаслужби. А цей орган донедавна цілком контролювався Коломойським, тому для всіх авіакомпаній, крім МАУ (особливо лоукостів), були створені нестерпні умови", - зазначають у соціальних мережах.

Нагадаємо, "українська дочка" Wizz Air припинила працювати із 20 квітня 2015 року. Із закриттям припинились перельоти до Кутаїсі, Москви, Мілану, Неаполю, Венеції, Барселони та Валенсію.

Офіційно, таке рішення у компанії пояснювали напруженістю на сході України, нестійкістю та девальвацією гривні, контролем над іноземною валютою та невизначеністю нових обмежень та порядків для аціації.