У Росії оштрафували видавництво Cosmopolitan та Esquire на 1,6 млн рублів

поділитись

0

188

Комітет виявив 13 порушень у статтях, де йшлося про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки

Федеральний антимонопольний комітет Росії оштрафував видавничий дім "Фешн прес" на 1,6 млн рублів через порушення правил розміщення реклами.

Як повідомили у комітеті, вони виявили 13 порушень у статтях, де мова йшла про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки.

"У журналі Cosmopolitan опублікували редакційну статтю, спрямовану на привернення уваги читачів до об'єкта рекламування - сервісу "Get Taxi", не супроводжуючи позначками "на правах реклами" або "реклама", - наводить приклад відомство.

Окрім цього, журнал Esquire випустив рекламу мобільного додатка Sports.ru без вказівки вікової категорії, та рекламу медичного препарату, який відпускається лише за рецептом.

Читайте також: Розслідування вбивства Нємцова продовжили ще на три місяці

Видавничий дім "Фешн прес" випускає такі популярні журнали, як Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Esquire та "Популярна механіка".

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Ексклюзив, Техно
21.11.2017
Російський паблік Mash опублікував відео з місця події
0
0
11:01 22.11.2017
Опубліковано майже 3 тисячі раніше засекречених документів
0
0
10:36 22.11.2017
Від офіційного Києва вимагають рішучих дій. У протилежному випадку позитивних зрушень у вирішенні конфлікту не обіцяють
0
0
10:22 22.11.2017
Жінка тричі намагалась вдарити священнослужителя
0
0
09:54 22.11.2017
Кремль тестує здатність зброї до роботи в умовах бойових дій
0
0
09:47 22.11.2017