У Росії оштрафували видавництво Cosmopolitan та Esquire на 1,6 млн рублів

поділитись

0

188

Комітет виявив 13 порушень у статтях, де йшлося про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки

Федеральний антимонопольний комітет Росії оштрафував видавничий дім "Фешн прес" на 1,6 млн рублів через порушення правил розміщення реклами.

Як повідомили у комітеті, вони виявили 13 порушень у статтях, де мова йшла про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки.

"У журналі Cosmopolitan опублікували редакційну статтю, спрямовану на привернення уваги читачів до об'єкта рекламування - сервісу "Get Taxi", не супроводжуючи позначками "на правах реклами" або "реклама", - наводить приклад відомство.

Окрім цього, журнал Esquire випустив рекламу мобільного додатка Sports.ru без вказівки вікової категорії, та рекламу медичного препарату, який відпускається лише за рецептом.

Читайте також: Розслідування вбивства Нємцова продовжили ще на три місяці

Видавничий дім "Фешн прес" випускає такі популярні журнали, як Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Esquire та "Популярна механіка".

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Техно
19.07.2017
Ексклюзив, Політика, Розслідування
12.07.2017
Напередодні поляки влаштовували масові акції протесту проти низки скандальних законів
0
0
15:48 24.07.2017
На півострові проснулись одночасно два вулкани
0
0
15:41 24.07.2017
Куратор російського президента став доларовим мільярдером
0
0
14:34 24.07.2017
В ЄС назвали ризики
0
0
13:09 24.07.2017
Він 20 років "пропрацював" на престижній посаді
0
0
11:50 24.07.2017