У Росії оштрафували видавництво Cosmopolitan та Esquire на 1,6 млн рублів

поділитись

0

188

Комітет виявив 13 порушень у статтях, де йшлося про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки

Федеральний антимонопольний комітет Росії оштрафував видавничий дім "Фешн прес" на 1,6 млн рублів через порушення правил розміщення реклами.

Як повідомили у комітеті, вони виявили 13 порушень у статтях, де мова йшла про певні продукти, але не було спеціальної рекламної позначки.

"У журналі Cosmopolitan опублікували редакційну статтю, спрямовану на привернення уваги читачів до об'єкта рекламування - сервісу "Get Taxi", не супроводжуючи позначками "на правах реклами" або "реклама", - наводить приклад відомство.

Окрім цього, журнал Esquire випустив рекламу мобільного додатка Sports.ru без вказівки вікової категорії, та рекламу медичного препарату, який відпускається лише за рецептом.

Читайте також: Розслідування вбивства Нємцова продовжили ще на три місяці

Видавничий дім "Фешн прес" випускає такі популярні журнали, як Cosmopolitan, Harper's Bazaar, Esquire та "Популярна механіка".

Автор матеріалу: 
Znaj.ua
Вибір редакції, Ексклюзив, Політика
14.03.2017
Ексклюзив, Політика, Розслідування
23.03.2017

Коментарі

Після нападу чоловік здався поліції
0
0
10:32 26.03.2017
За попередніми даними, стався витік побутового газу
0
0
10:00 26.03.2017
Дизайнери презентували лінію одягу, який "росте" разом з дитиною.
0
496
08:22 26.03.2017
Екс-працівник Держдепу США розповів, чому Путіну не варто сподіватися на скасування санкцій.
0
0
08:11 26.03.2017